- Cei mai mulți utilizatori Glovo Prime sunt din București (60%), urmați de cei din Cluj (12%) și Timișoara (11%)
- Din numărul total de comenzi înregistrate pe Glovo, aproximativ 25% sunt realizate prin Prime
- Cea mai mare comandă realizată prin Glovo Prime este de 3.200 lei și a conținut peste 300 de produse
Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, a atins pragul de 50.000 de abonați pentru serviciul său Prime, la aproximativ un an de la lansarea pe piața din România. Cei mai mulți utilizatori Glovo Prime sunt din București (60%), iar valoarea cea mai mare a unei comenzi realizată prin acest serviciu a fost de 3.200 lei și a conținut peste 300 de produse.
În afară de București, orașele cu cei mai mulți clienți care folosesc serviciul cu livrări nelimitate sunt Cluj (12%) și Timișoara (1%).
În prezent, din numărul total de comenzi înregistrate pe Glovo, aproximativ 25% sunt realizate prin Prime.
Două treimi dintre cei care folosesc acest serviciu comandă de la restaurantele partenere Glovo, iar numărul comenzilor reprezentate de cumpărăturile din supermarket este în creștere, fiind în continuare un serviciu extrem de util pentru toți consumatorii.
Cele mai multe comenzi înregistrate prin Glovo Prime sunt realizate în jurul prânzului, în intervalul 12:00-13:00 (circa 20%).
În privința celor mai comandate produse de către utilizatorii Glovo Prime, acestea sunt apa plată Aqua Carpatica la 2 litri, chifla kaiser Lorraine de 60g și McPuișor™.
Valoarea cea mai mare a unei comenzi realizată de către cei care folosesc serviciul Prime este de 3.200 lei și a conținut peste 300 de produse de la Kaufland. Aceasta a fost urmată de o comandă de la Hanul Berarilor, în valoare de 2.300 lei.
“Suntem bucuroși de creșterea înregistrată de Glovo Prime, un serviciu care are un potențial major de dezvoltare pe piața din România. Faptul că tot mai mulți consumatori aleg Glovo Prime, putând beneficia astfel de o primă lună de abonament gratuită, reprezintă încă o dovadă a investiției noastre continue într-o experiență de consum la standarde înalte. Avem încredere că acest serviciu își va găsi din ce în ce mai mulți utilizatori, datorită unei infrastructuri eficiente și a multiplicării oportunităților de a conecta consumatorii la o mare varietate de produse”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Regional Glovo pentru Europa de Sud-Est.
Lansat în iunie 2020, Glovo Prime este un serviciu ce oferă utilizatorilor săi livrări nelimitate, în baza unui abonament lunar de doar 9,99 lei (prima lună este gratuită), disponibil în cele 42 de orașe din țară în care compania operează. Alături de aceste beneficii, utilizatorii Glovo Prime beneficiază de promoții exclusive, pe tot parcursul anului. Abonamentul se aplică comenzilor minime de 45 lei pentru restaurantele și magazinele partenere, precum și cumpărăturilor în valoare de cel puțin 65 lei de la supermarket.
Glovo Prime nu acoperă livrările comenzilor efectuate în secțiunea “Orice” sau “Curier express”, iar valabilitatea sa este lunară și începe din momentul efectuării plății aferente lunii respective, până în aceeași zi din luna următoare, exclusiv, abonamentul prelungindu-se automat.
Glovo operează pe piața din România de peste trei ani, timp în care peste 70 de milioane de produse au fost livrate de către aproximativ 28.000 de curieri înscriși în București și provincie.