AFLEN – „Circulaţie fără obstacole”
Glenmark Pharmaceuticals, compania multinaţională care şi-a anunţat intrarea pe piaţa farmaceutică românească în luna februarie a acestui an, a lansat AFLEN, primul său brand din România, în cadrul celui de-al 47-lea Congres Naţional de Cardiologie desfăşurat în perioada 20-23 Septembrie la Sinaia.
Simpozionul organizat cu această ocazie a atras atenţia celor 400 de participanţi, medici cu specializarea cardiologie şi medicină internă, prin înalta ţinută ştiinţifică a lucrărilor susţinute de personalităţi de prestigiu ale medicinei româneşti – doamna profesor doctor Minerva Muraru şi domnul profesor doctor Ioan Bruckner. Distinşii invitaţi au conturat beneficiile oferite de noul tratament pacienţilor cu risc cardiovascular care trebuie să primească terapie pentru prevenţia primară sau secundară a evenimentelor cardiovasculare (infarct miocardic, accident vascular cerebral).
AFLEN, care conţine triflusal, intră în piaţa antiagregantelor plachetare, estimată la o valoare de 20 milioane EURO, unde principalii competitori sunt aspirina şi clopidogrel. Pentru primul an de promovare sub sloganul „ Circulaţie fără obstacole”, cu AFLEN, Glenmark îşi propune atingerea unei cote de piaţă de 5% prin vânzări prognozate de 1 milion de EURO. Numărul pacienţilor trataţi cu antiagregante plachetare a crescut cu 19% în anul 2007 faţă de 2006, ajungând la 800 000.
AFLEN este un medicament inovativ care combină eficienţa în tratamentul sau profilaxia afecţiunilor trombotice cu siguranţa deosebită în administrare.
AFLEN este primul brand din portofoliul cardiovascular al companiei Glenmark Pharmaceuticals România, iar lansarea sa este primul eveniment dintr-un lanţ de 30 de lansări de medicamente în intervalul 2008-2012, în arii terapeutice de mare importanţă: cardiovascular, SNC, inflamaţie/durere, respirator, oncologie sau dermatologie.
{mosloadposition user10}