Proiectul Book of Success debutează cu o primă ediţie pilot ce reuneşte 10 dintre cei mai de succes români
Glenfiddich lansează Book of Success, un proiect prin care îşi propune să reunească şi să premieze oamenii de succes din România din diferite industrii. Book of Success debutează cu o ediţie pilot ce are în prim plan 10 oameni cu realizări împresionante în domeniile în care activează şi va deveni cea mai mare platformă online a românilor de succes. Totodată, Glenfiddich lansează ediţia pilot şi în print, aceasta fiind găzduită de revista The Institute.
Book of Success reprezintă un angajament pe termen nederminat faţă de elitele României şi faţă de valorile în care Glenfiddich crede. Proiectul îşi propune să construiască o platformă care să aplaude oamenii de succes din România, reunindu-i pe cei ce au realizări remarcabile în diferite industrii (de la artă, film, cultură, până la IT, marketing, advertising, arhitectură, ştiinţă, avocatură, medicină etc.). Book of Success vorbeşte despre oameni care au contribut la dezvoltarea domeniilor în care activează şi pot deveni sursă de inspiraţie pentru generaţiile viitoare, subliniind totodată ADN-ul Glenfiddich bazat pe spirit de pionierat, ambiţie, leadership, inspiraţie şi încredere.
“În România sunt foarte mulţi oameni valoroşi cu poveşti cu adevărat inspiraţionale care ne-au demonstrat de-a lungul timpului că reuşita este posibilă îndiferent de domeniul în care activezi. Prin Book of Success vrem să-I aplaudăm pe aceşti oameni şi să atragem atenţia asupra lor, a poveştilor lor şi a valorilor asociate acestora”, declară Bogdan Anghel, Marketing Manager la Alexandrion Grup România.
Platforma online Book of Success îşi propune să adune poveştile de succes ale românilor cu realizări remarcabile, să-i aplaude şi să le transforme într-o sursă de informaţie şi inspiraţie pentru publicul larg. Proiectul debutează cu o ediţie pilot ce cuprinde o serie de interviuri cu 10 oameni de succes, împreună cu poveştile lor. Designerul Andreea Bădală, arhitectul Attila Kim, antreprenorii Camelia Şucu şi Emmanuel Damanakis, Madeleine Florescu, deţinătoarea primei parfumerii de lux din România, regizorul şi scriitoarea Chris Simion, Mihai Pohonţu, vicepreşedintele diviziei de jocuri a The Walt Disney Company, Sebastian Burduja, consultant în cadrul Băncii Mondiale, Ştefan Iordache, COO Leo Burnett şi actorul Andi Vasluianu sunt oameni care au avut o contribuţie semnificativă la dezvoltarea domeniilor în care activează. Aceştia au fost invitaţi să vorbească despre oamenii care i-au inspirat şi susţinut la început de carieră, să nominalizeze tineri în al căror potenţial pentru reuşită cred cu tărie, dar şi colegi de generaţie pe care îi apreciază pentru realizările lor. Poveştile lor vor deveni sursă de inspiraţie pentru fiecare român care îşi doreşte să atingă succesul şi vor demonstra că orice reuşită este construită în baza unor valori umane.
Mai mult, Book of Success va reuni alături de oamenii de succes şi tineri aflaţi la început de drum. În primăvara lui 2014, Glenfiddich va lansa ediţia Who to Watch, ca parte integrantă a platformei Book of Success, unde se vor regăsi oameni cu potenţial pentru reuşită, a căror evoluţie merită să fie urmărită de-a lungul timpului. O parte din ei vor fi nominalizaţi chiar de către primii 10 oameni de succes care deschid proiectul.
Pentru început, proiectul va cuprinde poveştile celor 10 oameni care deschid ediţia pilot, urmând ca în toamna lui 2014 să fie lansată prima editie Book of Success, a românilor cu realizări remarcabile în carieră, dar şi a celor nominalizaţi în ediţia Who to Watch. În timp, Glenfiddich îşi propune ca Book of Success să devină cea mai mare platformă a oamenilor de succes din România.
{mosloadposition user9}