România începe să evolueze dintr-o piață de servicii stomatologice de strictă necesitate într-una matură, în care parte din venituri sunt generate de tratamente avansate
La un an de lansare, clinica româno-israeliană Glamour Dent anunță că, în ciuda crizei economice, românii sunt tot mai dispuși să trateze problemele dentare cu aceeași atenție pe care o oferă și afecțiunilor de sănătate generală, inclusiv apelând la inovațiile din domeniu.
Astfel, peste 70% din veniturile clinicii Glamour Dent în ultimul an au fost generate de tratamente cu tehnologii avansate, precum fațetele dentare Lumineers, aparatul NTI-tss de tratare a bruxismului, implantul All on 4, aparatul ortodontic lingual Incognito, aparatul de radiologie Roentgen digital, aplicația Snap-on-Smile etc.
Glamour Dent și-a propus, încă de la lansare, poziționarea drept clinică ce oferă tratamente de ultimă generație la prețuri adaptate pieței locale, prin investiția în specializarea medicilor clinicii la cursuri din afara țării.
Potrivit Glamour Dent, profilul pacientului care apelează la intervenții stomatologice de ultimă generație este – din mediul urban, cu vârsta între 25 și 80 de ani, studii medii și superioare și venituri medii și peste medie.
“România începe să evolueze dintr-o piață de servicii stomatologice de strictă necesitate într-una matură, în care parte din venituri sunt generate de tratamente avansate, cu un grad minim de intruziune și o durată a tratamentului mult diminuată față de vechile metode, “ a declarat Dr. Itzhak Eidelman, General Manager Glamour Dent.
Investițiile Glamour Dent în aparatură, tehnologie și dezvoltarea echipei ajung s-au ridicat la 250.000 euro. Pentru anul 2012, clinica a alocat un buget de investiții de peste 100.000 euro care se va îndrepta spre aducerea în România a unor tratamente inovatoare dar și spre trainingul medicilor pentru noile tehnologii apărute.
Glamour Dent își menține estimările pentru anul 2011 potrivit cărora cifra de afaceri a clinicii va crește cu 35% față de 2010, până la 2,5 milioane lei.
Clinica a lansat în acest an și 3 tipuri de abonamente pentru clienții corporate, cu costuri lunare între 10 și 25 euro, care oferă soluții eficiente economic, printr-o serie de gratuități și reduceri de până la 50%, pentru accesul la servicii medicale premium, estimând că acestea vor genera 30% din cifra de afaceri până în anul 2013.