În spoturile premieră de la Joe Aero, Gina Pistol şi Radu Vâlcan topesc ciocolata şi povestesc despre felul în care cele peste 100.000 de bule de aer declanşează o experienţă intensă a degustării. Cele două vedete reuşesc să creeze o atmosfera senzuală şi să transforme un fenomen ştiinţific într-o descriere provocatoare. Iar motivul pentru această aventură senzorială este Joe Aero, primul baton de ciocolată aerată pe piata din Romania.
Filmările pentru reclamele JOE Aero au avut loc în luna ianuarie, împreună cu casa de producție Abis. În linii mari s-a respectat scenografia din spotul original, însă adaptările din România conțin și câteva cadre noi, inserate de regizorul local, care au menirea de a da valoare celor două spoturi. Un exemplu ar fi introducerea câtorva cadre care prezintă ciocolata într-un mod atrăgător și natural prin integrarea acestora în construirea poveștii. Filmările au avut loc într-o vilă superbă din afara Bucureştiului, într-un decor simplu si modern.
La nivel internaţional, personajul principal al spoturilor este interpretat de Jason Lewis, actorul care l-a jucat pe iubitul irezistibil al Samanathei din Sex and The City, aflat într-un decor liric, o casă luminoasă. Atenţia este imediat captată de Jason Lewis, „îmbrăcat” doar într-un prosop şi degustând ciocolata aerată. În România, pentru că Nestle nu a vrut să neglijeze pe nimeni, adaptarea include două spoturi în care Gina Pistol şi Radu Vâlcan împărtăşesc senzaţiile unice ale savurării noului Joe Aero.
Rolurile jucate de cei doi în noile spoturi sunt de „experţi în ciocolată aerată”. Atât Gina, cât şi Radu explică efectul pe care temperatura corpului uman o are asupra ciocolatei Joe Aero şi fiecare detaliază procesul de topire incontrolabil. În cadrul unei atmosfere destinse şi purtând ţinute senzuale, cele două vedete spun povestea întâlnirii dintre Joe Aero şi cele 37 grade Celsius, ale corpului uman.
„Cred că mulţi sau în special multe dintre noi ne regăsim în declaraţia: ciocolata este ca un viciu pentru mine. Au fost momente în care a trebuit să renunţ la ciocolată, mi-a fost enorm de greu. Dar acum, datorită noului Joe Aero, nu mai este nevoie de un astfel de sacrificiu. E un baton de ciocolată uşor, pe care îl iau cu mine peste tot, mai ales că nu se topeşte. În timpul filmărilor, m-am distrat copios, mai ales în momentul aruncării baloanelor. Tot atunci, mi-am ales varianta preferată, am devenit fană Joe Aero cu portocale, care are doar 132 calorii.”, a declarat Gina Pistol.
„Atmosfera de la filmări a fost extraordinară, văzusem spotul internaţional în care joacă Jason Lewis, care îl interpretează pe iubitul Samanthei din Sex and The City şi am fost extrem de încântat şi flatat de această propunere. Joe Aero a devenit ciocolata mea preferată, îmi place senzaţia atât din timpul degustării, cât mai ales cea de după, ca ma simt mai plin de energie”, a povestit Radu Vâlcan.
A fost o filmare grea, de aproape 24 de ore, dar ambii actori s-au comportat ca niște profesioniști și au făcut zeci de duble, până cand s-au obținut rezultatele dorite.
„Joe Aero este un produs cu tradiţie al Nestle la nivel internaţional şi ne bucurăm să îl prezentăm publicului românesc. Este vorba despre un desert uşor, care răsfaţă și este dedicat celor cărora le place să încerce lucruri noi. De aceea, pentru lansarea produsului au fost alese două vedete tinere, pline de energie, cu o viaţă activă, care acceptă o provocare cu mult curaj. Datorită celor peste 100.000 de bule de aer, gustul de ciocolată se simte mai intens şi mai rapid. Cu ajutorul celor doi protagonişti ai spoturilor, Radu Vâlcan şi Gina Pistol şi a scenariului îndrăzneţ, am reuşit să surprindem aceste caracteristici esenţiale ale brandului Joe Aero. Noul baton de ciocolată va fi disponibil în două variante uşoare: Joe Aero ciocolata cu lapte şi Joe Aero ciocolata cu lapte cu interior de crema aerata cu aroma naturala de portocale. Sperăm să devină la fel de popular şi în România, aşa cum este în întreaga lume”, a declarat Laura Jambore, brand manager JOE.
Campania TV va debuta pe 3 februarie şi va fi susţinută prin prezenţa radio, print, online si prin degustari in magazine până pe 20 martie.
La realizarea campaniei au participat agentiile Momentum, Zenith si GraffitiPR.
Din partea companiei Nestle, au contribuit la lansarea JOE Aero în România: Anca Beta – Business Manager, Laura Jambore – Brand Manager, Diana Grosu – Trainee Confectionery.