desfăşoară promoţia “Suporter pe viaţă… în fiecare dimineaţă!”
Începând cu 1 iulie 2006, Gillette România a lansat o nouă ediţie a campaniei “Suporter în fiecare dimineaţă!”. Programul din acest an, intitulat “Suporter pe viaţă… în fiecare dimineaţă!”, reprezintă continuarea unei tradiţii ce are ca scop descoperirea tinerelor talente la fotbal.
Astfel, pentru al treilea an, 5 % din valoarea produselor Gillette vândute în cadrul promoţiei intră într-un fond destinat descoperirii şi pregătirii a 11 copii talentaţi la fotbal în cadrul şcolii “Gică Popescu”. In plus, Gillette oferă tuturor acelora care achiziţionează unul dintre produsele din promoţie şansa de a câştiga o excursie de două persoane la meciul echipei favorite, oriunde în Europa.
Pentru al doilea an consecutiv, Maximize Communications se ocupă de coordonarea şi implementarea promoţiei “Suporter pe viaţă… în fiecare dimineaţă!”, asigurând servicii de creaţie, producţie şi logistică.
“Maximize Communications a adaptat în acest an conceptul campaniei noastre pornind de la faptul că Gillette este un suporter tradiţional al fotbalului românesc. Iar un suporter adevărat este acela care îşi sprijină echipa necondiţionat, la fel cum Gillette înţelege să investească în viitorul fotbalului românesc. Mai mult chiar, un suporter adevărat, este un suporter pe viaţă, care îşi va susţine întotdeauna idolii, aşa cum speram noi să ne bucurăm de susţinerea permanentă a consumatorilor noştri.” a declarat Gabriela Lupaş-Ţicu, Marketing Manager Gillette România.
“Ne bucurăm că suntem pentru al doilea an consecutiv partenerul Gillette România în desfăşurarea promoţiei “Suporter în fiecare dimineaţă!”. Succesul programelor anterioare ne-a încurajat în dezvoltarea promoţiei pentru această nouă ediţie a campaniei. Suntem încântaţi să putem contribui alături de Gillette la realizarea unui proiect care promovează performanţa şi care susţine tinerii talentaţi.” a declarat Andreea Calev-Idriceanu, Managing Director, Maximize Communications.
Campania se desfăşoară în perioada 1 iulie -15 octombrie şi înglobează mai multe canale de comunicare: TV, radio, presă scrisă, direct marketing şi POSM. Serviciile Maximize Communications includ adaptarea spoturilor TV, realizarea spoturilor radio, a machetelor pentru presa scrisă centrală şi locală şi a POSM-urilor.
În plus, Maximize Communications se ocupă de implementarea logistică a programului: realizarea regulamentului oficial, SMS mailing pentru anunţarea campaniei, înserierea produselor cu coduri unice, număr dedicat de SMS pentru trimiterea acestor coduri, info line, website al campaniei, monitorizarea zilnică a intrărilor în promoţie şi coordonarea extragerii premiilor.
Echipa Maximize Communications responsabilă pentru acest proiect este alcătuită din Elena Scutaru – Account Director, Irina Angelescu – Account Manager, Irina Stoleru – Creative Director, Angela Popescu – Copywriter şi Ovidiu Juravle – Art Director. Din partea Gillette România campania este coordonată de Gabriela Lupaş-Ţicu –Marketing Manager, Sabina Alistar – Assistant Brand Manager şi Eugen Ristea – Assistant Brand Manager.
{mosloadposition user10}