Colaborarea subliniază angajamentul Gillette în a ajuta bărbații să obțină cele mai bune performanțe
Gillette® (NYSE: PG), liderul mondial de îngrijire masculină, a anunțat astăzi un parteneriat global cu FC Barcelona (FCB).
Având o convingere comună că nu există scurtături către obiective care merită atinse, noua colaborare subliniază angajamentul celor doi parteneri de a ajuta la îngrijirea următoarei generații. Ca partener premium, Gillette își dorește să sublinieze rolul pe care precizia îl are în drumul către victorie, pe teren și în afara lui.
Unul dintre cele mai bune cluburi din lume, FC Barcelona este ferm în angajamentul său de a identifica și dezvolta cei mai buni jucători încă de la începutul carierei lor, cultivându-le calitățile pe teren și în afara lui, în timp ce Gillette, ca brand perfect bărbătesc, susține constant dezvoltarea de aparate de ras de cea mai bună calitate. Pentru ambii parteneri precizia este o valoare fundamentală când vine vorba de îngrijirea următoarei generații în drumul către performanță. Având deja experiența unui parteneriat exclusiv în America Latină, noua colaborare se extinde acum la nivel global.
Gillette a investit timp de peste un secol în tehnologie pentru a ajunge la un vârf de lamă de dimensiuni microscopice, cu scopul de a oferi fiecărui bărbat avantajele unei precizii fără precedent. “Parteneriatul cu FC Barcelona a fost unul firesc pentru Gillette, în condițiile în care ambele organizații împărtășesc valori fundamentale – precizia fiind una dintre ele – în dorința ambilor parteneri de a fi cei mai buni din lume. Suntem bucuroși să promovăm cel mai popular sport din lume și să oferim fanilor mai multe șanse de a lua parte la un fenomen pe care îl iubesc”, a declarat Francesco Tortora, Gillette Global Brand Director.
FC Barcelona, unul dintre cele mai de succes cluburi din lume, prețuiește momentele de precizie pe teren și în afara lui, dar și când identifică și crește tinere talente. “Ca instituție, precizia este un element cheie din ADN-ul nostru, iar ascuțirea simțurilor noastre ne-a permis să ne menținem printre cele mai performante cluburi din lume. Precum Gillette, credem că și un milimetru poate face diferența și că precizia în execuție poate fi decisivă pentru un gol care poate decide un meci”, a declarat Manel Arroyo, Vicepreședinte și Director responsabil de Marketing și Comunicare FC Barcelona.
Pe lângă susținerea sa pentru FC Barcelona, Gillette face echipă și cu una dintre vedetele clubului, Neymar Jr., pentru a sublinia momentele când bărbații realizează că, de la un anumit punct, unele obiceiuri evoluează– în viață și când vine vorba de ras. Neymar Jr. își folosește contul de Twitter pentru a publica fotografii amuzante și neobișnuite cu el înainte de a face pasul decisiv, inspirând bărbați din toată lumea să reevalueze vechi obiceiuri cu umor și să realizeze cât de mult au evoluat.
Neymar Jr. este ambasador global Gillette, iar recent a susținut campania brandului pentru Jocurile Olimpice de la Rio 2016, “Perfect Isn’t Pretty.”
Momente de precizie pe teren
Parteneriatul dintre FC Barcelona și Gillette se va materializa prin seria “Momente de precizie pe teren”, prezentată pe site-ul FCBarcelona.com. Colecția digitală va include imagini cu starurile clubului oferind demonstrații de precizie de la antrenamente. În plus, brandul Gillette va fi prezent pe canalele digitale ale Barcelonei, dar și în interiorul stadionului.