Studiile efectuate de către Gillette arată că peste jumătate dintre bărbații din întreaga lume au pielea sensibilă. Dermatologii și consumatorii intervievați în cadrul studiului au vorbit despre incidența pielii sensibile, cauzele acestei afecțiuni și implicațiile ulterioare pe care acestea le au asupra bărbaților.
Potrivit studiului realizat de Gillette, 8 din 10 dermatologi din Europa au observat, în ultimii 5 ani, o creștere a numărului de bărbați cu piele sensibilă. Testele clinice au arătat că Gillette® Fusion® ProGlideTM, unul dintre cele mai bine vândute aparate de ras din lume, este cea mai bună opțiune pentru bărbații cu pielea sensibilă. Dermatologii implicați în studiu au observat, în urma testării, că aparatul de ras Gillette Fusion ProGlide Silver Touch reprezintă un adevărat avans tehnologic în materie de performanță și confort în timpul bărbieritului și oferă un bărbierit incredibil de fin, chiar și pentru bărbații cu piele sensibilă. Cu ocazia lansării acestui nou produs, Gillette şi Lucian Bute au lansat aplicația de Facebook “Real Men Camp”, al cărei protagonist este însuși Lucian Bute.
O aplicaţie video interactivă pe Facebook (//apps.facebook.com/realmencamp-ro/) în care orice bărbat din Romania poate trece prin cele 5 probe alături de Lucian Bute pentru a câştiga un loc în tabăra de antrenament Real Men Camp.
Săptămânal 30 de aparate de ras Gillette Fusion ProGlide Silver Touch vor ajunge în posesia celor mai buni participanţi.
Premiul pentru primii zece fani care obțin cel mai bun punctaj constă într-un loc într-o tabără reală de antrenament coordonată de către Lucian Bute. Cel mai bun din tabără câștigă premiul cel mare: o excursie la Montreal pentru a-l susține pe Lucian Bute.
„Provocarea noastră a fost sa vorbim despre un subiect “tabu” al bărbaților (sensibilitatea pielii) într-un mod public. Așa s-a născut Real Men Camp – aplicația video interactivă în care cele 5 antrenamente alături de Lucian Bute simulează întocmai tipurile de antrenament pe care le face un pugilist profesionist.” declara Paul Cioc, Copywriter la iLeo
"Aplicația continuă seria de comunicări de succes pentru Gillette: 3 ani, 3 lansări, 3 aplicații foarte bine primite de fanii de pe Facebook. Ne bucuram și de această dată că am reușit să îmbinăm într-un mod eficient și util brandului beneficiul de produs cu nivelul de entertainment specific acestui canal.” declară Alexandra Popescu, Brand Communication Manager Leo Burnett
Aplicaţia poate fi accesată de pe pagina de Facebook Gillette România şi pune la încercare rezistenţa, forţa, echilibrul şi concentrarea utilizatorilor.
Echipa iLeo:
Elena Ristariu – Art Director
Paul Cioc – Copywriter
Tiberiu Trandaburu – Programator HTML/ PHP
Paul Boulescu – Programator Flash
Ana Baraitareanu – Brand Communication Executive
Anca (Predus) Stefan – Brand Communication Director
Echipa Leo Burnett:
Ioana Avram – Art Director
Andreea Ghenoiu – Copywriter
Sorin Deleanu – A/V Director
Alexandar Popescu – Brand Communication Manager
Diana Alexa – Brand Communication DirectorEchipa P&G