Cu venituri de peste 3,3 miliarde de euro și peste 6,000 de angajați, noul holding va aborda o strategie integrată, devenind un nou ecosistem multi-brand global de recrutare
Astăzi, Gi Group anunță o nouă etapă din evoluția sa prin lansarea Gi Group Holding. Noul brand corporate și noua structură de business vor unifica și mai mult abordarea strategică, consolidând astfel poziția de lider mondial și angajator de top al companiei în sectorul de resurse umane.
Cu sediul central în Milano, Italia, Grupul, activ în 30 de țări din întreaga lume coordonează activitatea a peste 6,000 de angajați și oferă suport partenerilor de business, prin furnizare informațiilor precise cu privire la piața forței de muncă. Noul holding – prin toate mărcile sale cheie – oferă servicii pentru aproximativ 20,000 de companii și generează venituri de 3,3 miliarde de euro, fiind a cincea companie de personal ca mărime din Europa și a 16-a din lume.
Principalul obiectiv al Gi Group Holding este de a genera plusvaloare conceptului ”More than work”, sprijinind candidații în viața lor de zi cu zi și promovând medii pozitive și deschise prin reiterarea angajamentului de a crea medii de lucru plăcute și sigure. În același timp, compania oferă locuri de muncă colaborative, unde angajații sunt liberi să se exprime și să propună noi idei și soluții.
Stefano Colli-Lanzi, CEO Gi Group Holding punctează: ”Astăzi este o zi importantă din istoria companiei noastre. Încă din 1998, Gi Group a crescut și a devenit unul dintre liderii industriei de resurse umane datorită contribuției inestimabile a angajaților din întreaga lumea. Grija pentru oameni este laitmotivul companiei noastre, iar odată cu rebranduirea misiunea noastră este și mai clară: să contribuim la dezvoltarea unei piețe sustenabile și să subliniem valoarea personală și socială a muncii.”
Pe termen mediu și lung, obiectivele Gi Group Holding vizează atât consolidarea poziției de lider mondial în sectorul de resurse umane cât și consolidarea poziției de angajator de top și campion al muncii sustenabile.
”Schimbarea denumirii subliniază performanțele ultimilor ani. Avem un model de business performant, care se bucură atât de un management de calitate cât și de o strategie aplicată pe portofolii. Activitatea noastră se bazează pe o cultură organizațională solidă, astfel că ne dorim să comunicăm ca o singură companie ce are în componență instituții și clienți de top. Odată cu noul rebranding inspirăm echipele, direcțiile de business și comportamentele. În plus, vrem să răspundem nevoilor clienților globali prin constituirea unui avantaj competitiv real care face diferența pentru candidați și susține avantajul competitiv prin intermediul transformării digitale.”, declară Cristian Huzău, Country Manager Gi Group România.
În următorii 5 ani, strategia de business a Grupului se va concentra pe consolidarea piețelor, în locațiile în care brand-ul are deja o prezență puternică (Italia, Brazilia, Marea Britanie, Germania, Franța, Polonia, China și Spania) și pe accelerarea dezvoltării pe piețele cu potential mare de creștere, prin dezvoltare organică și posibile achiziții. În plus, Gi Group Holding se va concentra pe consolidarea și îmbunătățirea segmentului de bază, sectorul angajaților temporari. Un alt obiectiv strategic va fi orientarea spre segmentul de personal calificat, cu un potențial considerabil, mai ales prin dezvoltarea relațiilor la nivel corporate.
În centrul strategiei se află promovarea Muncii Sustenabile: un fir roșu care se regăsește în activitatea Grupului și al cărui obiectiv este creșterea standardelor industriei prin promovarea activităților care contribuie la responsabilitatea comună pentru obținerea unor condiții de trai și de muncă benefice angajaților.
”Noul concept – Muncă Sustenabilă – dezvoltat odată cu rebrandingul vizează oamenii, companiile și instituțiile alături de care colaborăm. Pe scurt, ajutăm oamenii să înțeleagă sensul și valoarea muncii lor, având grijă de bunăstarea fizică și psihică, investind în dezvoltarea abilităților și construind relații profesionale și de leadership. Pentru companii, conceptul se definește atât prin îmbunătățirea rezilienței, privilegierea inovației, crearea valorii și investiția în capitalul uman cât și prin promovarea diversității și incluziunii sociale. De asemenea, instituțiile beneficiază de sprijinirea politicilor active de muncă, lupta împotriva muncii nedeclarate și a evaziunii fiscale, promovarea flexibilității durabile, reducerea nepotrivirii de competențe sau promovarea trainingurilor cu scopul de a crește rata de angajabilitate a oamenilor.”, declară Cristian Huzău, Country Manager Gi Group România.
Ecosistemul global integrează serviciile și resursele Gi Group Holding pentru a genera plusvaloare economică și socială sustenabilă și, pentru a dezvolta un mediu de lucru plăcut care se bazează, în același timp, pe conceptul ”work further”. În plus, acesta comunică abilitatea business-ului de a transforma obiectivele și valorile în rezultate concrete. Astfel, prin intermediul sintagmei ”Changing Lives”, brandurile globale și complementare ale Grupului (Gi Group, Gi BPO, INTOO, Wyser, Grafton și TACK/TMI) oferă acum soluții adaptate mediului de business fiind pregătite să facă față noilor provocări. Expertiza vastă a fiecărei echipe este demonstrată prin reducerea timpului de răspuns și prin anticiparea trendurilor globale și regionale ale piețelor.
Lansarea Gi Group Holding este susținută cu un ecosistem digital, ce include un nou site global (www.gigroupholding.com) și o pagină dedicată de LinkedIn unde știrile, informațiile și elementele de conținut vor fi transmise comunității noastre globale.
Cumulat pe ultimii 5 ani, între 2017 și 2021, Grupul a înregistrat o creștere a veniturilor de 65% (+1,3 miliarde de euro). În cadrul contextului actual, rezultatele pozitive – alături de acest pas important din istoria companiei – subliniază poziția Grupului pe această piață.
În România grupul are birouri în București (sediul central), Arad, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Oradea, Pitești și Timișoara și oferă servicii prin intermediul a 4 divizii (Gi Group, Grafton, Gi BPO, TACK/TMI și Wyser) care plasează peste 5000 de candidați pe an în piața muncii.