Campania “Ghita Ciobanul” – premiata deja la Cannes Lions, Golden Drum, Clio Awards sau Eurobest – castiga, in premiera pentru Romania, BRONZE AWARD la FACEBOOK AWARDS!
Aflat la a doua editie, Facebook Awards celebreaza cele mai creative campanii pe Facebook din ultimul an.
Anul acesta, din mii de campanii (din 160 de tari), au fost alese doar 27 de campanii castigatoare, iar campania “Ghita Ciobanul”, dezvoltata de McCann Bucuresti pentru Vodafone Romania, a fost una dintre campaniile castigatoare la Categoria Integrated.
Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann Bucuresti: Ghita e un personaj care a demonstrat ca Facebook nu e doar pentru selfie-uri cu buzele tuguiate si, daca il folosesti cu cap, poate sa-ti schimbe viata.Premiul venit chiar din partea retelei de socializare vine sa confirme ca ciobanul nostru a devenit un exemplu si in afara tarii. Povestea lui continua sa inspire milioane de oameni si isi gaseste locul printre cele mai virale campanii ale anului cum ar fi “ ce Bucket Challenge" sau "Like a Girl”.
Pe langa nume mari din conducerea retelei de socializare, juriul competitie a fost format din unele dintre cele mai mari nume ale industriei de publicitate, printre care s-a numarat si David Droga – Creative Chairman, Droga 5; Colleen Decourcy – Global Creative Director, Wieden + Kennedy sau Rob Reilly – Global Creative Director, McCann Worldwide.
Mai multe detalii despre campanie si premiul castigat aici: https://www.facebook-studio.com/gallery/submission/ghita-the-social-shepherd.