Starbucks, cel mai cunoscut brand de cafenele din lume, prezent de 12 ani în România, continuă să sprijine, alături de World Vision, sistemul educațional, oferind 160 de ghiozdane complet echipate elevilor de la școala gimnazială „Barbu Catargiu” din comuna Maia, județul Ialomița, aceeași școală unde angajații Starbucks România au participat la o zi de voluntariat pe șantierul unității de învățământ în această vară și au acoperit cheltuieli de modernizare de aproape 140.000 RON.
Starbucks a donat 60 de ghiozdane cu rechizite pentru întregul an școlar fetelor și băieților din clasele 5–8 și 100 de ghiozdane pentru elevii mai mici, atât fetelor cât și băieților din clasele 1–4.
„Educația este o parte importantă a programelor noastre de responsabilitate socială, deoarece noi considerăm că aceasta reprezintă cu adevărat cheia evoluției. A fost o plăcere pentru noi să participăm la procesul de renovare a școlii din comuna Maia și nu puteam găsi o cale mai bună de a continua această inițiativă, decât printr-un cadou de bun venit înapoi la școală, pentru copiii frumoși și deștepți din Maia. Așteptăm cu nerăbdare să le urmărim dezvoltarea”, a declarat Maria Feer, Marketing Specialist Starbucks România.
Starbucks crede în crearea unui număr cât mai mare de oportunități pentru tineri, investind în programe care îi vor ajuta pe aceștia să dezvolte aptitudinile necesare pentru a reuși într-un mediu economic în schimbare.
„Recunoaștem faptul că efortul nostru colectiv, companiile și ONG-urile, vor aduce România mai aproape de atingerea echității educaționale, astfel încât fiecare copil să aibă acces la cele mai înalte standarde educaționale”, continuă Maria.
„Noi, la World Vision România, credem că fiecare copil educat reprezintă un pas în plus pentru construirea unei lumi mai bune. Educația de calitate este esențială pentru o societate sănătoasă, dezvoltată, iar orice acțiune contează. Zâmbetele copiilor din Maia la primirea ghiozdanelor din partea prietenilor de la Starbucks ne-au umplut sufletele de bucurie! Este foarte important pentru noi, ca ONG, să avem alături branduri responsabile precum Starbucks, interesate de educația copiilor din mediul rural”, a declarat Mihaela Nabăr, Director Național World Vision România.