Merry Aronson, Don Spetner, Carol Ames
Amsta Publishing
O buna parte din activitatea de relatii publice consta in redactarea unor materiale. De la comunicate de presa si articole si pana la interviuri, texte pentru diverse brosuri si asa mai departe.
Evident ca in functie de material exista anumite restrictii si reguli ce trebuie respectate. Care sunt insa acestea? Cum reusesti sa atragi atentia jurnalistului asupra unui comunicat? Cum se prezinta mai bine informatiile financiare ale unei companii? Acestea sunt intrebari pe care si le pun multi studenti dar si multi dintre cei ce trebuie sa scrie materialele respective si sa atraga atentia asupra lor generand vizibilitate in media. Autorii lucrarii aparute la Amsta Publishing ofera raspunsuri pentru fiecare dintre intrebarile de mai sus. Sunt de asemenea adaugate informatii multiple despre publicatii si despre modul in care se redacteaza pentru Internet.
Crizele sau articolele negative sunt o mare problema pentru organizatii si pentru oamenii de PR. Cum este bine sa reactionezi? Cum sa redactezi un text astfel incat sa ai parte de reactii pozitive si nu de inversunare?
Aflati despre toate acestea din lucrarea sinteza Ghidul redactarii in relatii publice – Era digitala, o carte utila celor interesati de PR si comunicare, celor aflati la inceput de drum sau care doresc sa isi ordoneze anumite cunostinte.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro poate aparea pe site. {mosloadposition user10}