Aveţi probleme cu compania aeriană, vânzătorul de bilete, serviciile hoteliere, închirierea de autoturisme în Polonia sau Ucraina? Nu sunteţi sigur cum să beneficiaţi de compensaţii pentru serviciile defectuoase?
Cum să achiziţionaţi bilete în siguranţă şi ce trebuie să faceţi dacă nu puteţi utiliza biletele achiziţionate?
Cât costă un prânz într-un restaurant polonez sau unul ucrainian?
Care sunt cele mai frecvente metode de plată, preţuri uzuale practicate în restaurante şi reguli pentru „bacșiș”
Clasificarea hotelurilor și hostelurilor – ce înseamnă cu adevărat ”3 stele” în Polonia sau Ucraina?
Care sunt regulile pentru anulare și compensare în cazul rezervării unui hotel prin Internet?
Transportul public – autobuz, taxi, metrou: la ce trebuie să fiți atenți?
Pentru toate aceste întrebări legate de apropiatul Campionat European de Fotbal din Polonia şi Ucraina, ECC Net vă poate ajuta!
ECC România a publicat pe pagina sa de internet un ghid adresat consumatorilor ce doresc să participe la meciurile Campionatului European de Fotbal din Polonia şi Ucraina, ghid care răspunde întrebărilor de mai sus, dar şi altor probleme şi situaţii posibile în cazul unei călătorii într-una din ţările organizatoare.
Ghidul poate fi accesat la adresa: //www.eccromania.ro/publicatii/ghid-consumator-uefa-euro-2012.