Facebook / Instagram știe multe despre utilizatorii săi. Spre deosebire de Google, pe rețelele de socializare, oamenii împărtășesc toate detaliile importante despre viața lor. Aceasta oferă o ocazie uimitoare pentru noi agenții de publicitate de a viza publicul la un nivel foarte granular. A avea atât de multe date despre utilizatori înseamnă că opțiunile de direcționare sunt numeroase. În această postare, vom acoperi toate opțiunile de direcționare disponibile pentru a cumpăra inventar pe FB / Instagram.
Când configurați direcționarea pentru următoarea campanie, veți utiliza o combinație dintre mai multe opțiuni de direcționare disponibile pe Facebook pentru a restrânge potențialul dvs. client. Această postare ilustrează doar multiplele opțiuni disponibile pentru construirea unei liste de audiențe personalizate.
(P) Daca aveti nevoie de un site web care sa atraga rapid clienti si sa genereze vanzari, va invitam sa alegeti agentia de web design Star Marketing Timisoara.
GHID FACEBOOK ADS 2020 – TARGETAREA USERILOR
Pentru a ilustra puterea opțiunilor de direcționare FB, să luăm în considerare mai întâi un exemplu înainte de a ne afunda în fiecare tip de direcționare. Conectați-vă la contul dvs. de Facebook și dați clic pe linkul cu informații despre audiență.
Alegeti o audienta potrivita pentru campania dumneavoastra de Facebook Ads in 2020.
Iată datele demografice care indică nivelul de audiență de 1,5-2 milioane de oameni care furnizează toate informațiile relevante, după cum urmează:
Iar categoriile și paginile pe care segmentul de public le-a plăcut până acum. După cum vedeți, Facebook oferă, de asemenea, valori precum potrivirea audienței, relevanța și afinitatea pentru a vă ajuta să evaluați calitatea publicului și potențialul meci pentru compania dvs.
Direcționare detaliată / demografică in Facebook Ads
Aici devine interesant. Facebook are o cantitate nebună de informații demografice despre utilizatori. Utilizatorii își împărtășesc în mod voluntar vârsta, modificările locului de muncă, titlurile de muncă, statutul relației, etc. Aceasta este o mulțumire pentru agenții de publicitate care pot identifica utilizatorii lor și sunt siguri că obțin cele mai bune ROAS posibile.
Ca agent de publicitate, trebuie să alegeți informațiile importante care sunt relevante pentru afacerea dvs. Iată care sunt direcționările demografice de bază disponibile pe FB / Instagram.
Vârsta și sexul
Puteți viza toți utilizatorii de la 18-65 ani și după cum este indicat mai sus bărbați, femei / toate sexe.
Limba
Puteți viza utilizatori în funcție de limba pe care o vorbesc. De exemplu, ai scris o carte electronică în spaniolă pe care ai dori să o promovezi. Apoi puteți viza doar utilizatorii spanioli pe Facebook.
Statutul relatiei
Imaginați-vă că sunteți un designer de costume care este specializat în rochii de mireasă. Clienții dvs. locali sunt impresionați de design-urile dvs. și acum doriți să vă extindeți la nivel național? Trebuie sa alegeti optiunile de targetarea potrivite in Facebook Ads.
Nivel de educatie
Puteți viza utilizatori în funcție de nivelul lor de educație. Acest lucru nu este benefic numai pentru universitățile care încearcă să își facă publicitate programele sau cursurile, dar și agenții de publicitate premium care utilizează personas pentru a-și identifica utilizatorii.
Ce joburi au clientii ideali?
Dacă vă aflați într-un spațiu IT B2B și doriți să vă vizați potențialii dvs. clienți, puteți utiliza titluri de locuri de muncă pentru a viza persoane care lucrează într-o anumită industrie.
Evenimente de viață
Direcționarea evenimentelor de viață ajută utilizatorii țintă ai agentului de publicitate bazat pe o anumită instanță care a avut loc în viața lor, precum obținerea unui nou loc de muncă sau mutarea din orașul natal etc. Ați achiziționat recent un client care vinde servicii de închiriere. Furnirent.com închiriază mobilier pe termen scurt și lung. Ca manager de campanie publicitară, veți viza persoane care s-au mutat recent într-un loc nou.
Părinţi
Acum că ați lucrat uimitor cu anunțuri FB, cuvântul s-a răspândit și acum ați reușit să achiziționați un client cu formulă pentru copii. Babynutri.com vinde formulă pentru copii și mâncare pentru copii. Ce direcționare ați utiliza?
Segmente de piață
Să zicem că sunteți o companie FMCG și ați creat un cip mexican foarte autentic și știți că seamănă cu un gust dobândit al unei mâncăruri mexicane populare. Puteți utiliza opțiunea de vizare a afinității / segmentului de piață multiculturală pe Facebook.
Targetarea pe locație
Facebook vă permite să vizați o anumită țară, oraș sau regiune. Dacă afacerea dvs. are un magazin cu amănuntul, atunci puteți viza persoane care se află în acea regiune.
Direcționarea bazată pe interese
Pariem că utilizați Facebook / Instagram de la o zi la alta, cu excepția cazului în care sunteți pe social media / detox digital. Ce oferiți atunci când sunteți pe rețelele de socializare?
Facebook vă grupează sub diferite segmente de interes bazate pe toate interacțiunile de mai sus. Voila, aici vine interesul vizat …
Iată o imagine a categoriilor de bază disponibile. După cum vedeți, dacă selectați persoane interesate de cumpărături, aceasta se restrânge la o mulțime de categorii precum Frumusețe, Îmbrăcăminte, Accesorii, etc.
Sperăm că această postare v-a ajutat să înțelegeți toate strategiile de direcționare disponibile pe Facebook. Dacă doriți să aflați despre diferitele formate pe care Facebook le oferă agenților de publicitate, vă rugăm să citiți articolele de pe www.star-marketing.ro