Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae
Editura Tritonic
Promovarea reprezinta cu siguranta o preocupare pentru orice afacere. Desigur ca indiferent de marimea companiei ar trebui ca promovarea sa se faca in mod profesionist si din toate mijloacele si tehnicile necesare sa fie selectate cele mai potrivite.
Ghid esential de promovare are meritul de a reuni informatii de la simplu la complex, oferind o baza pentru toti cei interesati de promovarea afacerii lor. Sunt prezente clarificari de concepte si desigur informatii cuprinzatoare despre ceea ce este indeobste reunit sub umbrela promovarii.
Cartea se constituie astfel intr-o lucrare utila atat celor aflati la inceput de drum, cat si celor ce inca nu au notiunile bine definite. Ghid esential de promovare devine astfel pe de o parte sinteza a informatiilor utile din alte lucrari (punct de pornire esential), iar pe de alta parte un material nou intrucat incearca sa cuprinda intr-un tablou unitar toate modalitatile de promovare a companiilor.
Va invitam sa cititi aceasta lucrare si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}