Lay’s lansează trei rețete secrete și o provocare națională
Cabral și Puya se întrec în cea mai nouă provocare Lay’s: „Ghicește numele rețetelor secrete”. Trei sortimente noi de chipsuri și tot atâtea premii mari, a câte 25.000 lei, sunt ingredientele unei campanii inedite, marca Lay’s. Consumatorii sunt invitați să guste și să ghicească denumirile rețetelor secrete, pentru a câștiga unul din numeroasele premii puse în joc.
Cele trei noi rețete Lay’s, denumite A, B și C, propun trei gusturi speciale: rețeta secretă A are gust de carne și legume, rețeta secretă B are un gust condimentat, iar rețeta secretă C conține legume combinate cu un produs din lapte.
Puya și Cabral au acceptat deja provocarea Lay’s: împreună cu două echipe de bloggeri talentați, cei doi au mers la ferma M&P Agro, de unde provin o parte din cartofii pentru chipsurile Lay’s. După o sesiune ambițioasă de gătit, în care au testat rețete și au schimbat păreri, Puya și Cabral au lansat provocarea tuturor românilor: până pe 16 noiembrie 2014, toți consumatorii sunt invitați să se înscrie în concurs, pe site-ul www.retetelays.ro sau prin SMS la 1828.
„Noua campanie Lay’s este cea mai îndrăzneață inițiativă a noastră de până acum: am lansat trei rețete secrete și o provocare inedită. Așa cum ne-am obișnuit, Cabral și Puya dau tonul acestei provocări, iar consumatorii noștri sunt răsplătiți la fiecare pas. Îi vom ajuta și noi, din mers, oferindu-le indicii și surprize pentru a-i ajuta să ghicească denumirile secrete și să câștige premiile puse în joc”, declară Alina Imbrea, Marketing Manager Snacks East Balkans, PepsiCo.
Provocarea Lay’s este comunicată printr-o campanie TV cu protagoniști celebri: Puya și Cabral dau startul la ghicit, iar Cornel Ilie, Andreea Ibacka, Don Baxter, Doddy și Vescan se alătură dezbaterii în primul și al doilea spot TV din campanie.
Campania va fi susținută cu numeroase indicii, publicate pe pagina a Facebook Lay’s România, pe site-ul campaniei și prin materiale TV dedicate.
Pentru a câștiga unul din cele trei mari premii ale campaniei, constând în 25.000 de lei pentru fiecare rețetă ghicită, consumatorii trebuie să înscrie până pe 2 noiembrie numele rețetei, alături de codul promoțional găsit pe pungă, pe www.retetelays.ro sau prin SMS la 1828. Cei care ghicesc corect denumirea rețetei intră în tragerea la sorți pentru unul dintre marile premii. Premiile zilnice (1.000 de lei pe zi) și săptămânale (o excursie culinară) pot fi câștigate, prin tragere la sorți, pentru fiecare cod promoțional înscris in timpul perioadei promotionale (15 septembrie – 16 noiembrie 2014) – cu sau fără numele unei rețete secrete.
„Ghicește numele rețetelor secrete Lay’s” este o campanie integrată, cu execuții TV, in-store, outdoor, PR și digitale.
La realizarea campaniei au contribuit echipele:
Lay’s România: Alina Imbrea – Marketing Manager Snacks PepsiCo East Balkans, Iulia Dobre – Group Brand Manager Lay’s, Gabriela Ionescu – Brand Manager Lay’s, Alina Nicolae – Brand Manager Lay’s, Bianca Anghela – Marketing Trainee, Ana-Maria Năstase – PR Specialist.
Graffiti BBDO: Vlad Lazăr – Creative Director, Celia Drăgănoaia – Copywriter, George Popa – Art Director, Cristina Schitco – Senior Account Manager, Ana Maria Feraru – Account Executive.
Golin: Monica Botez – Partner, Irina Roncea – Director, Corporate Division, Alina Ștefan – Manager, Corporate Division, Teodora Ieșeanu – Media Associate, Raluca Duță – Community Manager, Auraș Geambașu – Digital Specialist, Simina Zidaru – Creative Associate.