GfK România, prima companie de cercetare de piaţă care participă la cea mai importantă competiţie de comunicare, Romanian PR Award, a câştigat Silver Award for Excellence pentru campania „ReThink. ReInvent. ReBuild”.
Ediţia din acest an a Romanian PR Awards a înregistrat o premieră ce constă în recunoaşterea de către specialiştii de prim rang ai lumii a unei companii de comunicare realizate de o companie de cercetare. Silver Award for Excellence pentru campania „ReThink. ReInvent. ReBuild” confirmă pe de-o parte preocuparea industriei de PR pentru cuantificarea cat mai obiectivă a eficienţei în comunicare, iar pe de altă parte deschiderea companiilor de cercetare către educarea publicului.
2011 a fost primul an în care GfK a participat la această competiţie, cu 2 campanii inscrise la 3 secţiuni: Campania „ReThink. ReInvent. ReBuild” la PR pentru Marketing pentru produse noi şi Media Relations, iar campania „GfK Extra Job” la secţiunea Comunicare Internă. Ambele campanii au înregistrat rezultate pozitive la toate categoriile înscrise, GfK adjudecându-şi la această ediţie a PR Award un Silver Award for Excellence şi două nominalizări.
„Ne bucurăm că ne dovedim buni nu numai la cercetare de piaţă, ci şi la comunicare. Premiul reprezintă recunoaşterea creativităţii şi experienţei echipei de comunicare de la GfK. Totodată, prezenţa GfK România pe podiumul PR Awards este o reverenţă făcută industriei autohtone de marketing care a înţeles şi a îmbrăţişat misiunea noastră, aceea de a investi în cunoaştere, în beneficiul clienţilor şi al publicului larg”, afirmă Andi Dumitrescu, Director General GfK România.
ReThink. ReInvent. ReBuild este o campanie de marketing dedicată clienţilor din domeniul FMCG. GfK România a generat cea mai amplă conversaţie despre realităţile şi viitorul segmentului bunurilor de larg consum. A reuşit să invite la dezbaterea publică (conferinţe, breakfasturi şi traininguri) pe toţi actorii pieţei, realizând o conversaţie 3600 între CEO de companii şi marketing manageri din domeniul FMCG, consumatori şi analişti ai industriei din toate mediile – de la cele tradiţionale la new media. Rezultatul a fost o campanie de impact, eficientă, cu obiective foarte clar stabilite şi măsurate. Programul repoziţionează în lumina corectă importanţa evaluării în campaniile de PR.
GfK Extra Job este un program de comunicare internă care şi-a propus dinamizarea evenimentelor interne tradiţionale ale companiei prin introducerea unei componente mai intense de interactivitate şi creativitate. Campania a arătat că o echipă fericită funcţionează după aceleaşi reguli ca şi o familie fericită: respectul, entuziasmul, dorinţa de implicare fiind ingredientele de bază atunci când îţi doreşti un angajament pe termen lung. Aceasta cu atât mai mult cu cât familia numără mai bine de 140 de membri.
Succesul acestui program intern de comunicare a fost recunoscut şi la Conferinţa globală de HR a grupului GfK atunci când a fost premiat pentru evenimentele anotimpurilor cu „HR Best Practice Award”, la Categoria „Retain”. În plus, ideea a fost implementată de alte filiale GfK.