Monitorizarea continua a nivelului consumului casnic si a comportamentului de cumparare din Romania trece la un alt nivel, prin dublarea esantionului GfK Consumer Panel, de la 3000 la 6000 de gospodarii, incepand cu ianuarie 2022. Esantionul este si va continua sa fie unul reprezentativ national pentru populatia tarii.
Gospodariile parte din esantionul GfK Consumer Panel, scaneaza zilnic cumparaturile facute si transmit datele la GfK in timp real.
Cu o experienta bogata pe piata, GfK monitorizeaza continuu, inca din anul 1997, consumul casnic al familiilor din Romania, din zona bunurilor de larg consum, cu scopul de a oferi pietei informatii relevante, bazate pe cumparaturi reale, despre obiceiurile de cumparare in continua schimbare.
Avand la baza consumatorul, GfK Consumer Panel culege informatii relevante despre comportamentul de cumparare si trendurile din toate canalele de vanzare si toti retailerii din Romania.
Prin investitiile facute in dublarea esantionului de gospodarii, atat producatorii, cat si retailerii din piata de bunuri de larg consum, vor putea accesa informatii mai detaliate despre ce si cum se cumpara, pentru a isi intelege mai bine consumatorii si a crea pentru acestia produse si servicii superioare.
Mai mult decat atat, dublarea esantionului de cercetare va ajuta jucatorii din piata sa combine datele reale de cumparaturi cu insight-uri legate de motivatiile si perceptiile consumatorilor, pentru a avea o intelegere completa a ceea ce se cumpara si de ce.
GfK Consumer Panel este, de peste 20 de ani, partener de incredere pentru producatorii si retailerii din Romania, pentru studii precum Shopper Behavior, Category Management, Innovation Tracking, Pricing, Brand Health and Brand Performance.