Noua dimensiune privind experienţa utilizatorului şi cercetarea online cu SirValUse şi Nurago
Cu o investiţie în SirValUse Consulting, lider de piaţă în consultanţa privind experienţa utilizatorului, şi Nurago, unul dintre cei mai inovatori furnizori din întreaga lume de tehnologie pentru marca digitală, mass-media şi cercetarea privind gradul de aplicabilitate, GfK continuă să-şi extindă strategia digitală.
SirValUse Consulting a fost înfiinţată în mai 2000 şi este acum cea mai mare companie de consultanţă din Europa în domeniul experienţei utilizatorului şi aplicabilitate. SirValUse investighează şi optimizează uşurinţa în utilizare, valoarea utilităţii şi design-ul de site-uri web, software, electrocasnice, aplicaţii mobile, dispozitive mobile şi tehnologia de fabricare industrială. Nurago, o companie încă tânără, este acum unul dintre cei mai importanţi furnizori de tehnologie pentru brandul digital, mass-media şi cercetarea privind gradul de aplicabilitate.
Deţinând o cotă de 40% în SirValUse Consulting şi Nurago, începând cu data de 4 mai 2010, GfK investeşte într-una din cele mai avansate ramuri de cercetare de piaţă. Împreună, SirValUse Consulting şi Nurago au ca angajaţi aproximativ 120 de membri ai personalului din Hamburg, Hanovra, Berlin, München, Londra şi Beijing. În 2009, vânzările totale ale celor două companii s-au ridicat la aproximativ 6,5 milioane de euro. Printre clienţi se numără multe companii internaţionale din sectoarele de servicii, de retail şi industrie, inclusiv Google, Deutsche Telekom, Otto, eBay, LG şi Samsung.
Prin acest nou parteneriat, GfK îşi consolidează competenţele în domeniul experienţei utilizatorului şi cercetării online. SirValUse şi Nurago beneficiază de reţeaua globală a Grupului GfK, a patra cea mai mare companie de cercetare de piaţă la nivel mondial, cu filiale în peste 100 de ţări. GfK şi Nurago au repurtat deja primul lor succes, cu dezvoltarea în colaborare a Panelului de Eficienţă GfK Media German şi Britanic (în Germania, numit şi GfK Web Efficiency Panel), care permite o analiză detaliată a efectului campaniilor de publicitate încrucişată în mass-media asupra comportamentul real de cumpărare al consumatorilor.
Wilhelm R. Wessels, membru al Consiliului de Administraţie al GfK SE, subliniază: "Direcţia strategică clară a GfK în zona de mass-media digitală este în continuare cimentată prin cooperarea noastră cu Nurago şi SirValUse. Lucrăm pe proiecte comune pentru a face legătura şi mai puternic între datele noastre extinse privind comportamentul consumatorilor şi constatările din cercetarea online."
Nurago: căutat de către experţii online
Ca furnizor de servicii de tehnologie, Nurago combină cunoaşterea aprofundată a cerinţelor de pe piaţa online cu platforme de cercetare flexibile, ale căror rezultate oferă o bază pentru optimizarea şi planificarea cu succes a strategiilor de marketing online. Leadership-ul tehnologic de pionierat al companiei face din aceasta un partener căutat în economia online şi unul dintre cei mai importanţi clienţi ai Nurago este Google. "Google construieşte bazându-se pe experienţa furnizorilor de servicii inovatori. Nurago ne oferă tehnologie de o importanţă crucială pentru monitorizarea eficienţei în publicitate", explică Daniel Meyer, Director de Cercetare de Piaţă la Google Germany GmbH.
Despre SirValUse Consulting
SirValUse este cel mai mare furnizor european de consultanţă în experienţa utilizatorului. De peste zece ani, experţii în această ramură de activitate şi în metodologie au stabilit standarde în domeniul cercetării, monitorizării continue şi optimizării atât în ceea ce priveşte experienţa utilizatorului, cât şi gradul de aplicabilitate. SirValUse supune produsele şi aplicaţiile interactive unei serioase testări metodologice. Clienţii obţin îndrumări precise pentru optimizarea echipamentelor tehnice şi a aplicaţiilor digitale în toate fazele de dezvoltare a produsului.
Despre Nurago
Nurago este unul dintre cei mai importanţi furnizori din lume de tehnologie pentru marca digitală, mass-media şi cercetare privind gradul de aplicabilitate. Printr-o combinaţie sofisticată între procedurile de monitorizare şi metodele de cercetare tradiţionale, Nurago stabileşte standarde de piaţă şi permite revizuirea deosebit de eficientă şi valabilă a performanţei activităţilor mass-media digitale.
Grupul GfK
Grupul GfK oferă informaţiile fundamentale de care au nevoie industria, retailer-ii, companiile de servicii şi mass-media pentru a lua decizii pe piaţă. Acesta oferă o gamă cuprinzătoare de informaţii şi servicii de consultanţă în trei sectoare de activitate: Custom Research, Retail and Technology şi Media. Organizaţia de cercetare de piaţă nr. 4 la nivel mondial îşi desfăşoară activitatea în mai mult de 100 de ţări şi are peste 10.000 de angajaţi. În 2009, vânzările Grupului GfK s-au ridicat la 1,16 miliarde de euro. Pentru informaţii suplimentare, vizitaţi site-ul nostru: www.gfk.com. Urmaţi-ne pe Twitter: www.twitter.com / gfk_group.
GfK România
GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De peste 8 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piaţă din România. Activităţile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research – cercetare cantitativă şi calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicaţii şi IT, finanţe, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking – cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology – cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată, Media – cercetare calitativă şi cantitativă pe consumul de produse media şi Healthcare – cercetare calitativă şi cantitativă în toate domeniile medicale.
Înfiinţat în 1934 ca primă companie de cercetare de piaţă în Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente. Grupul GfK este una din cele mai mari organizaţii de cercetare de piaţă din lume. Pentru informaţii suplimentare, vizitaţi website-ul: www.gfk-ro.com
{mosloadposition user10}