GfK România lansează PurchaseJourney.dx, o metodologie inovativă care analizează în premieră comportamentul consumatorului în mod integrat, atât în mediul digital, cât şi în cel tradiţional, de-a lungul întregului proces de luare a deciziei de cumpărare.
Noua abordare metodologică monitorizează comportamentul online al consumatorului care intenţionează să cumpere un anumit produs sau serviciu (website-urile vizitate, timpul petrecut pe fiecare site, cuvintele cheie după care a realizat căutarea etc.) şi îmbină aceste informaţii cu analize săptămânale referitoare la interacţiunea pe care o are consumatorul cu mărcile în mediul offline (ex. în magazine, la dealeri), precum şi evaluarea influenţei fiecărui punct de interacţiune pentru luarea deciziei finale de cumpărare.
“Procesul de luare a deciziei de cumpărare a devenit unul deosebit de complex odată cu multiplicarea punctelor de interacţiune cu mărcile. De exemplu, conform studiului multiclient GfK „Internetul şi decizia de cumpărare”, 84% dintre utilizatorii români de Internet din mediul urban au luat în considerare pentru cumpărare alte mărci decât cele pe care le aveau iniţial în minte, după ce au căutat informaţii online. Noua soluţie GfK de cercetare ne permite o înţelegere 360° a consumatorului modern din punct de vedere motivaţional, atitudinal şi comportamental, deopotrivă în mediul online şi offline”, declară Raluca Răschip,Consumer Goods & Retail Director .
Cu ajutorul acestei soluţii, companiile vor putea să identifice mixul potrivit dintre online şi offline, să îşi optimizeze mesajele de comunicare pentru punctele cheie de interacţiune cu marca, în momentele decisive pentru luarea deciziei de cumpărare.