Frumuseţea adevărată este în primul rând atitudine!
Rimmel London este o demonstraţie de originalitate şi nonconformism. Inspirat de specificul Londrei, brandul, a cărui imagine este Kate Moss, îmbină culorile momentului cu atitudinea street fashion.
Noua imagine Rimmel London este plină de vibraţii londoneze, un look îndrăzneţ şi atipic, care se mulează perfect pe atitudinea creativă şi lipsită de prejudecăţi a celor care îl poartă.
Infiinţat în urmă cu 200 de ani de Eugene Rimmel, acest imperiu al frumuseţii a continuat să prospere de-a lungul timpului, bazat pe calitatea şi diversitatea produselor create. Astfel, la inceputul secolului XX, Rimmel devenise deja un brand cu renume în Europa. Astăzi, Rimmel London este un brand global, prezent în peste 40 de ţări şi totalizează vânzări de peste 350 de milioane de euro.
Pentru ca imaginea tipic londoneză să fie cât mai bine asociată brandului, Kate Moss a fost aleasă în 2002 drept ambasadoarea Rimmel London în lume. Fashion icon cu renume mondial, Kate reprezintă însuşi spiritul inovator şi nonconformist al acestui brand. “Get the London look!” este astfel nu doar un îndemn, ci o atitudine faţă de tendinţele actuale, pe care Kate o impune prin prezenţa sa.
Recent, Rimmel London a primit un update grafic – coroniţa stilizată, semn al distincţiei absolute, dar şi o prezentare inedită a produselor pentru public prin noile standuri de la punctele de vânzare.
“Intră în culisele unui show de modă şi creează-ţi propriul London look” – aceasta a fost marea provocare lansată de Rimmel London.
Pătrunderea direct în culisele unei prezentări de modă, unde pregătirile pentru spectacolul London Look erau în toi, a luat prin surprindere audienţa. Accesoriile cool, machiajul make-up artistului Rimmel London – Mirela Vescan şi coafurile au completat ţinutele de inspiraţie londoneză pe care aceştia au fost invitaţi să le personalizeze.
În ton cu nonconformismul brandului, partea a doua a evenimentului a fost dominată de show-ul celor opt tineri designeri români care şi-au prezentat propriile creaţii – interpretări pe care ei le-au dat stilului londonez. Ţinutele prezentate pe catwalk aparţin Ancăi Ceataraş, Mariei Ciubotaru, Ludmilei Corlăţeanu, Mirelei Diaconu, lui Lucian Pop, Carinei Rusu (pentru Una Moda Group), lui Amir Doboş şi Dan Arcuş (creatori pentru Dork) şi Andrei Cliţan, Claudiei Castrase şi Alinei Laţan. Cei opt designeri au dovedit originalitate şi inspiraţie de moment în crearea neobişnuitelor ţinute.
Întregul show a fost inspirat de imaginea unică şi neconvenţională a lui Kate Moss, ambasadoarea stilului Rimmel, care nu putea lipsi de la un astfel de eveniment şi a fost invitata noastră, chiar dacă, deocamdată, doar virtual.
{mosloadposition user10}