Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se bucură de rezultate impresionante înregistrate de brandurile din portofoliu în clasamentele destinate celor mai importante mărci cu prezență locală. Astfel, datorită performanțelor excepționale din 2019, Gerovital adaugă în palmares noi titluri, precum cel de Superbrand 2019 și cel mai puternic brand românesc conform topului BrandRO.
“Marca Gerovital deținută de Farmec este una emblematică, șlefuită și crescută din pasiune, inovație și încredere în produsele românești, iar aceste premii reconfirmă poziția Farmec în fruntea industriei locale de cosmetice. Demonstrăm constant că ne reinventăm în acord cu tendințele pieței și cu nevoile consumatorilor, rămânând autentici prin valorificarea expertizei și a potențialului local. Mulțumim încă o dată pentru aceste titluri care ne onorează și ne aduc noi responsabilități și provocări. Echipa Farmec este o familie dedicată, ce investește mult efort, știință și pasiune în producția de cosmetice românești de calitate și care sunt apreciate pe plan național și mondial. Recunoștința noastră se îndreaptă spre consumatorii care cred în farmecul și rezultatele unor produse 100% românești, spre partenerii care lucrează cot la cot cu noi și către toți datorită cărora brandul Gerovital se reinvetează constant”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Gerovital s-a evidențiat în cadrul programului internațional Superbrands, un proiect care are scopul de a prezenta cele mai puternice branduri locale și internaționale cu prezență pe piața românească în funcție de reputație, calitate, încredere și diferențiere pe piață. Astfel, statutul de Superbrand este reconfirmat de Gerovital în 2019, după ce acesta a fost deținut în 2015 și în 2017, poziția fiind asigurată de un set de atribute deosebite. Etichetele și comunicarea produselor Gerovital vor fi însoțite de acum încolo de timbrul ”Superbrand 2019”.
De asemenea, Farmec este singura companie prezentă cu cinci branduri în clasamentului celor mai puternice branduri româneşti, BrandRo. Gerovital deține primul loc, Farmec poziţia a șaptea, brandurile Triumf și Nufăr locurile 21 și 55, iar brandul Doina poziția 63 în TOP 100 realizat de Revista BIZ, pe baza studiului demarat de Unlock Market Research.
Printre performanțele Gerovital din acest an se remarcă relansările gamelor Gerovital Men și Gerovital Plant, precum și deschiderea sistemului de franciză pentru magazinele Gerovital și extinderea în forță a magazinelor de brand, pentru o acoperire cât mai bună la nivel național.