Gerovital a obținut titlul de SUPERBRAND 2013 la categoria ”Îngrijire personală” în cadrul evaluării pe care Superbrands România o realizează an de an pentru recunoașterea brandurilor cu performanțe excepționale. Cu o tradiție de peste 40 de ani, Gerovital, primul produs antiîmbătrânire din lume, a devenit una dintre cele mai cunoscute mărci românești la nivel național și internațional.
”Suntem extrem de onorați de reușita Gerovital, un brand cu tradiție și performanțe extraordinare, dar și un brand care are capacitatea să se reinventeze permanent”, spune Mircea Turdean, Directorul General Farmec Cluj Napoca. “Experții Superbrands și consumatorii chestionați au apreciat Gerovital ca fiind o marcă ”de încredere” și care ”se diferențiază pe piață”, ceea ce ne motivează să găsim soluții inovatoare care să ne mențină în topul preferințelor lor”, adaugă acesta.
Studiul a fost realizat în cea de-a doua parte a anului 2013, în două etape. În prima etapă, Consiliul Superbrands, format din 25 de experți în marketing, comunicare, branding și business, a evaluat brandurile în fucțiile de criteriile aplicate internaţional de către organizaţia Superbrands. In etapa a doua a cercetarii, 1500 de consumatori cu vârsta cuprinsă între 18-54 de ani și-au exprimat preferințele în cadrul unei cercetări de piață realizate de Ipsos pentru identificarea brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand.
Rezultatul studiului confirmă succesul de care se bucură produsele Farmec atât în România, cât și în cele peste 30 de piețe internaționale către care sunt operate exporturi. Datorită investițiilor realizate în ultimii ani și a produselor lansate în 2013, Farmec a încheiat anul cu o cifră de afaceri de 138 milioane lei, cu 14% mai mare față de cele 121 milioane lei raportate în anul precedent. Farmec își consolidează astfel poziția de cel mai important producător român de cosmetice și una dintre cele mai puternice companii cu acționariat 100% local din România.
Rezultatele financiare ale anului 2013 au fost impulsionate de extinderea portofoliului Farmec cu noi produse, atât în categoria de cosmetice, cât și încategoria de curățenie. Astfel, prima jumătate a anului a fost marcată de lansarea gamei Farmec Natural și de extinderea gamei de produse pentru îngrijirea părului – Gerovital Plant Tratament. În același timp, gamele de produse de curățenie Nufăr și Triumf au fost reînnoite la nivel de formulă și ambalaje și au fost completate cu sortimente noi.
În cea de-a doua jumătate a anului, compania a lansat noua linie de produse de îngrijire a tenului Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan, o gamă performantă de produse anti-aging ale cărei formulări au la bază un complex inovator alcătuit din trei ingrediente esențiale pentru îngrijirea eficientă a tenului matur: acidul hialuronic, vitamina E și Juvinity.
Tot în 2013, Farmec a inaugurat Centrul de Frumusețe de la Cluj. Situat în apropierea fabricii Farmec, Centrul de Frumusețe se întinde pe o suprafață de 225 metri pătrați și cuprinde un magazin de brand la standardele cele mai înalte de calitate, precum și o zonă destinată întâlnirilor dintre consumatoare și specialiștii Farmec. De asemenea, în cadrul Centrului, clientele pot beneficia de ședințe gratuite de dermoanaliză și consultanță de specialitate.
Anul acesta, Farmec va continua strategia de investiții în activitățile de cercetare și dezvoltare de noi produse pentru îngrijirea personală și curățenia casei, urmărind, în același timp, creșterea ponderii exporturilor din cifra totală de afaceri.