Compania ocupă şi în acest an locul 2 în clasamentul firmelor de cosmetice din România
În Topul Naţional al Firmelor Private, realizat de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România, producătorul român de cosmetice Gerocossen a ocupat, şi în acest an, locul 2 în clasamentul pe domenii. Astfel, în domeniul fabricării parfumurilor şi a produselor cosmetice, compania Gerocossen a fost recunoscută, la festivitatea de înmânare a distincţiilor care a avut loc vineri, 27 octombrie, la Palatul Parlamentului, ca ocupantă a locului 2 în clasamentul realizat pe baza indicatorilor economico-financiari conform bilanţului contabil pe anul 2005.
Compania ocupantă a locului 2, Gerocossen, a fost înfiinţată în 1990, iar anul trecut a avut o cifră de afaceri de 8,7 milioane de lei.
Aproximativ 60% din cifra de afaceri a companiei Gerocossen rezultă din vânzarea vopselelor de păr. Produse de calitate, dar accesiblie ca preţ, vopselele de păr Gerocossen sunt pe placul consumatoarelor, menţinându-se an de an în topul preferinţelor acestora. Compania Gerocossen, care mai deţine în portofoliu şi produse cosmetice naturale pentru îngrijirea tenului şi a corpului, dar şi produse de protecţie solară, îşi propune să crească în ritmul pieţei. “Ne bucurăm că ne menţinem pe această poziţie în topul pe domenii realizat de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii. Se spune că e mai greu să te menţii în top decât să ajungi în acolo… Eforturile noastre de a ne păstra poziţia cucerită au fost însă răsplătite. Într-o piaţă extrem de puternică şi de dinamică, precum cea a cosmeticelor, ne propunem să oferim în continuare surprize plăcute consumatorilor noştri, lărgind portofoliul nostru de produse.” – declară Cismaru Stanca, director general Gerocossen.
{mosloadposition user10}