Compania Gerocossen a fost desemnata si in acest an ca ocupanta locului 2 in Topul National al Firmelor Private, realizat de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania. Clasamentul, realizat pe domenii de activitate si pe baza indicatorilor economico-financiari, conform bilantului contabil pe anul 2006, dovedeste inca o data faptul ca Gerocossen este mereu in top. Nu numai intr-un top al performantelor economice, ci si intr-un top al preferintelor consumatoarelor. "Calitatea produselor Gerocossen este cea care ne plaseaza in topul preferintelor si care ne aduce succesul. Am incercat dintotdeauna sa venim in intampinarea dorintelor consumatoarelor noastre, sa le oferim solutii inovative si naturale pentru frumusetea lor. Astfel, in acest an, am lansat o noua gama de produse solare EL SOL, care asociaza filtrele UVA/UVB cu cele mai active substante naturale, si o noua gama de cosmetice naturale Gerocossen Activa Hydraferm, cu un continut de peste 80% de substante naturale sub forma unui complex pretios din masline. Pentru ca, pana la urma, succesul si increderea consumatorilor in brandurile pe care le oferi te obliga sa fii mereu cu un pas inainte…" – spune Stanca Cismaru, Director General.
Compania Gerocossen, cunoscuta mai ales pentru vopselele de par pe care le produce si care ii asigura aproximativ 60% din cifra de afaceri, estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri in crestere cu 10-15% fata de anul trecut.
{mosloadposition user10}