Compania Gerocossen, ocupantă a locului 2 în Topul Naţional al Firmelor Private, realizat de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii din România, a decis să completeze linia pentru îngrijirea şi înfrumuseţarea părului cu două noi produse de styling. Gerocossen, companie românească, a cărei cifră de afaceri rezultă în proporţie de peste 60% din vânzarea vopselelor de păr, se menţine an de an în topul preferinţelor consumatoarelor care preferă produsele accesibile ca preţ, dar de calitate. Pentru a le oferi soluţii complete pentru îngrijirea şi coafarea părului, Gerocossen a decis să-şi lărgească portofoliul de produse cu un fixativ şi cu o spumă modelatoare pentru păr.
Noile produse se remarcă printr-un raport foarte bun calitate-preţ, fixativul ajungând la raft la preţul de 7 RON (300 ml), iar spuma modelatoare – la preţul de 6 RON (200 ml). Produsele, sub formă de spray, conţin vitamina B5 şi filtru UV, pentru hrănirea părului şi protejarea lui de radiaţiile ultraviolete. Fixativul Gerocossen conferă părului o fixare puternică şi durabilă, conferindu-i acestuia şi strălucirea pe care şi-o doreşte orice femeie. Spuma modelatoare Gerocossen este recomandată pentru realizarea celor mai îndrăzneţe coafuri, oferind părului nu numai o fixare puternică, ci şi volum. Totuşi, pentru o fixare mai îndelungată, după coafarea părului cu spuma modelatoare, este recomandată şi aplicarea fixativului de păr Gerocossen.
Într-o piaţă extrem de dinamică precum cea a cosmeticelor, Gerocossen reuşeşte să ofere surprize plăcute consumatorilor săi. Lărgirea portofoliului de produse cu o nouă gamă de styling este doar una dintre ele, compania românească de cosmetice continuând să-şi dezvolte strategiile de fidelizare ale consumatorilor săi şi de creştere în ritmul pieţei.
{mosloadposition user10}