Piata produselor cosmetice din Romania estimata anul trecut la 200-250 de milioane de euro isi va mentine trendul crescator in urmatorii ani, cresterea estimata fiind de 15-20%. Dezvoltarea pietei, datorata cresterii puterii de cumparare, educarii consumatorilor si dezvoltarii retelelor de supermarketuri si hypermarketuri, este o provocare atat pentru companiile romanesti, cat si pentru cele multinationale.
Gerocossen, companie romaneasca fondata in 1990, estimeaza o crestere in ritmul pietei. “In prima jumatate a acestui an am avut o crestere de 10% fata de nivelul anului trecut, ajungand la o cifra de afaceri de 4,9 milioane de lei. Pentru a doua jumatate a acestui an ne asteptam la o crestere de 20-25%.” – estimeaza Andreea Sas, director de marketing Gerocossen. Asteptarile producatorului roman de cosmetice se bazeaza pe cresterea cu 60% a vanzarilor de produselor solare in aceasta vara comparativ cu vanzarile din vara anului trecut si pe cresterea cu 37% a vanzarilor pentru produsele de ingrijire a tenului din gama Gerocossen Natural in primele 9 luni ale anului fata de perioada similara a anului trecut. Pentru aceasta toamna, Andreea Sas considera ca trendul crescator se va mentine, fiind sustinut de cresterea vanzarilor la produse cosmetice in sezonul de toamna-iarna, dar si de strategiile pe care Gerocossen le pregateste pentru a creste cel putin in ritmul pietei. Este vorba de largirea retelei de distributie a companiei, de majorarea investitiilor in marketing si de largirea portofoliului de produse cu o noua gama de styling.
Pentru sfarsitul acestui an, Gerocossen estimeaza ca va ajunge sa depaseasca o cifra de afaceri de 11 milioane de lei (3.1 milioane euro).
{mosloadposition user10}