deschizând astfel al şaselea punct în Germania
Germanwings vine în Hanovra: compania germană de zbor a anunţat staţionarea a 3 aeronave pe aeroportul din Hanovra, începând cu 29 aprilie 2010. Oraşul Hanovra devine astfel al şaselea oraş german unde compania, aflată în extindere, este prezentă.
Prima rută, operabilă din data de 29 aprilie, va fi oraşul Stuttgart. Noua destinaţie este accesibilă atât turiştilor, cât şi celor ce călătoresc în interes de serviciu. Pe lângă aceasta, 14 rute sunt la dispoziţia călătorilor din Hanovra.
Astfel, există zboruri spre Londra-Stanted (două zboruri pe zi), Viena (două zboruri pe zi), Milano (şase zboruri pe săptămână), Budapesta (patru zboruri pe săptămână), Moscova (patru zboruri pe săptămână), Palma de Mallorca (patru zboruri pe săptămână), Roma (patru zboruri pe săptămână), Barcelona (patru zboruri pe săptămână), Split (trei zboruri pe săptămână), Zagreb (trei zboruri pe săptămână), Bastia (un zbor in weekend), Dubrovnik (un zbor un weekend), Heraklion (un zbor pe weekend) şi Zadar (un zbor pe weekend).
Aeroportul din Stuttgart este o escală pentru călătorii din Hanovra, ei putând ajunge mai departe în oricare din cele 13 destinaţii: Izmir, Antalya, Bucureşti, Belgrad, Ankara, Ibiza, Istanbul, Cracovia, Kavala, Reykjavik, Lisabona, Pristina şi Varşovia, planul de zbor fiind atractiv atât pentru turişti, cât şi pentru călătorii de business.
Turiştii din Hanovra şi din regiune îşi pot procura bilete la 19,99 euro cu taxele incluse pentru toate cele 13 destinaţii.
"Angajamentul pe care ni l-am asumat în Hanovra vine să întărească planurile noastre de dezvoltare, răsfrângându-se pozitiv asupra oraşului şi regiunii, prin crearea de noi locuri de muncă. Oferta noastră este gândită special pentru turiştii ce călătoresc din plăcere sau călătoresc pur şi simplu din motive de business în Niedersachsen," a declarat Thomas Winkelmann, purtător de cuvânt Germanwings.
Ultimul segment de clienţi a devenit din ce în ce mai important pentru compania aeriană: 41,6% din clienţi călătoresc în scop de business, datorită costurilor reduse pentru companie. Pe timpul crizei economice, oferta liniei aeriene este gândită special pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienţilor business. Mai mult, rutele interne germane sunt ocupate în proporţie de 50%.
Odată cu anunţarea noilor rute, compania low-cost vine cu o surpriză: 50.000 de bilete disponibile pe www.germanwings.com, la preţuri începând cu 19,99 euro, pe toate zborurile din Hanovra.
Oraşul Hanovra şi întreaga regiune adăpostesc foate multe companii, populaţia zonei dispunând de o mare putere de cumpărare, prin care oferă liniei aeriene o piaţă interesantă, cu o cerere mare pentru zboruri ieftine. Referitor la noile rute din Hanovra, Germanwings se aşteaptă la un raport echilibrat între cei ce călătoresc în scop personal şi cei ce călătoresc în scop de business.
În primul an, din Hanovra se estimează mai mult de 500.000 de pasageri, iar în 2011 peste 750.000. Dezvoltarea Germanwings va aduce mai multe locuri de muncă în zonă, un singur avion aducând la fel de multe locuri de muncă ca o întreprindere mijlocie. Cifra de angajare va ajunge astfel la 750 de oameni.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}