Germanwings şi compania-mamă, Lufthansa, vor lucra şi mai bine începând cu 20 ianuarie 2011. Noul parteneriat va permite clienţilor săi să rezerve de la o agenţie de turism sau chiar de la un birou de vânzări Lufthansa, bilete combinate. De exemplu, cei ce doresc pot să rezerve un bilet dus pentru un zbor cu Lufthansa şi un bilet întors, cu compania Germanwings.
Pasagerii vor beneficia de o mai bună selecţie a legăturilor între zboruri, dar şi de cele mai atractive combinaţii de preţuri; prin acest parteneriat, Germanwings va beneficia de o prezenţă mai ridicată în sistemul central de rezervări, şi astfel, îşi va extinde considerabil vânzările la nivel internaţional.
Această cooperare extinsă este cel de-al doilea pas al unei strategii intensive de vânzări, ce a demarat în septembrie 2010, între Lufthansa şi subsidiara low-cost Germanwings. Conform acelui parteneriat, clienţii Germanwings pot deja strânge şi utiliza mile în cadrul programului Miles&More Lufthansa.