Soluţia: introducerea unor măsuri anti-criză
Compania aeriană Germanwings a înregistrat rezultate satisfăcătoare în 2009, în primul rând datorită dezvoltării segmentului low-cost în detrimentul celui tradiţional.” Compania aeriană a transportat în primele nouă luni ale anului aproximativ 54.000 de pasageri pe rutele Bucuresti – Koln, Stuttgart, Berlin. Până la finalul anului se estimează un număr total de 80.000 de pasageri care au apelat la serviciile companiei noastre, pe rutele ce au vizat Romania”, a declarat Andreas Engel, PR Manager International Germanwings.
“Având în vedere piaţa locală, acest an a fost unul foarte bun pentru Germanwings, cel mai bun până acum de la lansarea oficială în 2007. În prezent, segmentul de business ocupă cel mai mare loc în rândul pasagerilor şi anume 42%.
În ceea ce priveşte criza, Germanwings a reacţionat încă de la început la situaţia economică globală, modificând capacitatea avioanelor sale. “Am încercat în acest fel să economisim combustibil. Anul acesta am reuşit să calmăm efectele crizei, prin introducerea unor măsuri speciale. Germanwings este o companie low-cost care pune preţ pe calitatea serviciilor şi valoarea banilor, astfel că am reuşit să creştem numărul oamenilor de afaceri care, în căutarea unor zboruri ieftine şi confortante, aleg compania noastră. În plus, Germanwings continuă să îşi dezvolte ofertele – tocmai am anunţat două noi rute pentru această iarnă şi pentru vara lui 2010.
Compania Germanwings are o flotă tânără de 27 de avioane Airbus A 319. Compania aeriană îşi are sediul în Koln şi îşi concentrează oferta pe zboruri către cele mai importante centre urbane de afaceri din Europa. Germanwings targetează trei tipuri de pasageri: segmentul de business, pasagerii care îşi vizitează familia şi prietenii, şi nu în ultimul rând cei care iubesc vacanţele.
{mosloadposition user10}