Zboruri către “inima Germaniei” începând cu 19 Eur. incluzând taxe şi comisioane
Compania aeriană Germanwings, parte a Eurowings care este afiliată Lufthansa, îşi lansează operaţiunile în România începând cu această lună. Primul zbor va avea loc pe 25 martie, o dată cu lansarea programului de vară al companiei. Germanwings oferă zboruri de la Bucureşti la Cologne, “inima Germaniei”, la costuri începând cu 19 Eur. (incluzând taxe şi comisioane). Compania beneficiază de o flotă de aparate de zbor Airbus moderne, menite să asigure confortul şi siguranţa pasagerilor la cele mai înalte standarde.
Compania aeriană, cu sediul general în Cologne, se axează pe oferirea de rute de zbor către cele mai importante centre de business europene.
“Am decis să ne lansăm şi pe piaţa din România întrucât are un potenţial ridicat, în special din momentul aderării la Uniunea Europeană. Economia României este în plină expansiune, din ce în ce mai mulţi investitori străini sunt atraşi de climatul de business local, astfel încât traficul de călători dintre România şi alte ţări europene s-a intensificat considerabil în ultimii ani şi va urma acelaşi trend şi în viitor”, a declarat Heinz Joachim Schoettes, Head of Corporate Communications Germanwings. “Libera circulaţie în ţările Uniunii atrage un număr mare şi variat de călători, Germanwings concentrându-se pe oferirea de servicii pentru 3 mari categorii: cei ce călătoresc în interes de afaceri, cei care doresc să îşi viziteze familia sau prietenii şi cei care merg în vacanţă. Tarifele mici practicate de Germanwings fac zborurile în Europa mai accesibile pentru oricine.” , a adăugat Heinz Joachim Schoettes.
Pentru vara lui 2007, Germanwings oferă zboruri către 66 destinaţii, punctele de plecare fiind alese strategic pe teritoriul Germaniei: Cologne, în inima Germaniei, (57 destinaţii); Dortmund, în Vest, (5 destinaţii); Berlin-Schonefeld (17 destinaţii),în the Est; Stuttgart în Sud (33 destinaţii) şi Hamburg (12 destinaţii), în Nord. Primul program de zbor pentru România include ruta Cologne/Bonn – Bucureşti – Cologne/Bonn, cu o frecvenţă de trei zboruri pe săptămână.
În prezent, călătorii în interes de afaceri ating 42% din totalul pasagerilor Germanwings. Acesta este unul dintre motivele pentru care compania creşte constant numărul şi frecvenţa curselor către cele mai importante oraşe europene, Bucureşti fiind cea mai nouă destinaţie. În plus, Germanwings este prima companie aeriană din Europa care a lansat un program special pentru clienţii corporatişti.
“Clienţii Germanwings sunt acele persoane care călătoresc în mod regulat în afara ţării şi caută soluţii eficiente pentru aceasta – atât din punct de vedere financiar, cât şi din punct de vedere al timpului. Pe lângă motivele menţionate în alegerea unei companii low cost, se adaugă şi avantajul de a beneficia de zboruri directe către principalele centre de afaceri. În acelaşi timp, aşteptările clienţilor noştri sunt foarte mari în ceea ce priveşte standardul serviciior oferite”, a adăugat Dl. Schoettes.
Flota Germanwings include 27 de aparate de zbor pentru vară (24 A319 şi 3 A320). În ceea ce priveşte planurile de dezvoltare, compania şi-a stabilit standarde ambiţioase pentru 2007 : după înregistrarea unei cifre de afaceri de 560 milioane de euro în 2006, Germanwings şi-a propus să crească cifra de afaceri la peste 600 milioane de euro în 2007. De asemenea, compania estimează un număr de 8 milioane de pasageri în 2007 – în 2006 numărul a fost de 7.1 milioane – şi o medie de ocupare a locurilor de 82% anual.
{mosloadposition user10}