Compania aeriană low-cost Germanwings împlineşte 7 ani de la înfiinţare, motiv pentru care în perioada 29 Octombrie – 1 Noiembrie 2009, operatorul german vine în întâmpinarea clienţilor cu oferte irezistibile.
Timp de 4 zile, compania aeriană oferă acestora ocazia de a achiziţiona bilete de călătorie pentru perioada 8 Noiembrie 2009 – 27 Martie 2010, la preţuri începând de la 7,77 Euro, cu toate taxele incluse.
Mai mult, compania aniversează cei şapte ani de existenţă prin anunţarea unor planuri de dezvoltare. Germanwings plănuieşte pentru 2010 depăşirea numărului total de locuri ocupate: 10 milioane.
“Anul 2009 a fost unul de succes. In ciuda crizei economice din Germania, anul 2009 se poate lăuda cu un procent foarte bun al locurilor ocupate, peste 81%“, a declarat Thomas Winkelmann, purtătorul de cuvânt Germanwings.
În acest an, Germanwings a parcurs cu cele 27 de avioane 130 de legături diferite de pe Koln/Bonn, Stuttgart, Berlin-Schonefeld, Hamburg şi Dortmund.
Pe aeroportul Koln/Bonn, unde Germanwings este lider de piată, s-a atins un record de 57 de destinaţii. Stuttgart, unde compania ocupă de asemenea locul întâi, se poate lăuda cu 38 de destinaţii în planul de zbor, în timp ce Berlin Schonefeld 20 de destinaţii.
Harta destinaţiilor Germanwings se întinde în acest an, din sud – în Gran Canaria până în Reykjavik – în nord, din Teneriffe – în vest până în Moscova şi Ankara – în est.
Pentru 2010 Germanwings anunţă o mărire a flotei: patru noi avioane vor completa flota actuală. Două vor staţiona în Koln, ajungându-se astfel la 16 Airbus A319.
Planul de zbor pentru iarnă anunţă 8 noi destinaţii: Manchester, Hamburg, Veneţia, Salzburg, Klagenfurt, Fuerteventura, Gran Canaria şi Teneriffe, iar pentru vara viitoare se anunţă Copenhaga, Madrid şi Santorini.
În 2010, oraşul Domului preconizează o creştere a numărului pasagerilor de la 1,4 la 4,4 milioane. Compania plănuieşte mărirea cotei de piaţă de pe aeroportul Konrad Adenauer de la 38% în 2011 la 50%.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}