Zborurile Smart Connect, cele mai populare curse către marile oraşe europene
Compania aeriană low-cost Germanwings a fost la înălţime şi în 2008. Germanwings, parte a Eurowings, afiliată companiei germane Lufthansa, a intrat pe piaţa romanească în 2007 şi a înregistrat în anul 2008 un grad de ocupare a locurilor de peste 80%.
“Germanwings s-a bucurat de rezultate deosebit de bune pe parcursul unui an dificil pentru piaţa low-cost – în raport cu competitorii săi”, a declarat Andreas Engel, PR Manager International Germanwings. „Acesta este al doilea an de succes pentru Germanwings în România. Compania noastră pune preţ pe calitate şi pe inovaţie. Un plus de valoare la preţuri atractive, încrederea şi simplitatea sunt cele trei aspecte cheie, responsabile pentru succesul Germanwings”, a adăugat reprezentantul companiei.
Linia aeriană operează zboruri la preţuri accesibile către peste 50 de destinaţii din Europa, de pe 5 aeroporturi germane: Koln/Bonn, Stuttgart, Berlin Schönefeld, Hamburg şi Dortmund. În plus, Germanwings are o flotă nouă de 25 de avioane noi, tip Airbus A319. Compania low-cost operează zboruri cu plecarea din Bucureşti către Koln, Stuttgart şi Berlin, şi asigură prin serviciul său, Smart Connect, transportul către destinaţii precum Barcelona, Varşovia, Viena, London şi Zurich. “Programul Smart Connect a înregistrat în 2008 un adevărat succes în rândul pasagerilor români”, a mai spus Engel.
Compania low-cost, cu biroul central în Koln, operează zboruri către principalele oraşe din Europa. „A fost o decizie înţeleaptă de a ne extinde în 2007 activitatea în România, ţinând cont că este o ţară importantă, cu un potenţial mare de dezvoltare, mai ales după momentul aderării la Uniunea Europeană. Economia românească este în continuă dezvoltare, din ce în ce mai mulţi investitori străini fiind atraşi de oportunităţile oferite de mediul de business local. Mai mult, traficul între România şi celelalte ţări europene s-a intensificat în ultimii ani, aceeaşi evoluţie fiind preconizată şi pentru următoarea perioadă”, a declarat Andreas Engel. „Germanwings are ca target trei categorii de pasageri, şi anume: segmentul de business, pasagerii care îşi vizitează familia şi prietenii, şi nu în ultimul rând cei care iubesc vacanţele. Călătoriile în Europa sunt acum permise oricui, chiar şi în contextul crizei globale”, a mai spus Engel.
În prezent, segmentul business este reprezentat de 42% dintre pasagerii Germanwings. Din acest motiv, compania măreşte în mod constant numărul rutelor şi frecvenţa zborurilor către principalele metropole europene. În plus, Germanwings a introdus în premieră pe piaţa serviciilor low-cost programul destinat în special clienţilor corporate.
“Profilul ţintă al companiei noastre este reprezentat de persoanele care călătoresc cu regularitate în străinătate, fiind în căutarea celor mai eficiente soluţii – din punct de vedere al timpului şi al costurilor. Aceştia aleg o companie low-cost având în vedere cele două motive, dar şi pentru faptul că Germanwings oferă zboruri directe către destinaţii de business, bucurându-se de servicii de înaltă calitate”, a încheiat Andreas Engel, PR Manager International Germanwings.
Germanwings este una dintre cele mai de succes companii aeriene europene de low-cost şi are ca obiectiv pentru 2008 înregistrarea cifrei de afaceri de 600 milioane euro. Mai mult, numărul total de pasageri care au utilizat serviciile companiei Germanwings se ridică la aproximativ 8 milioane pe anul 2008.
Köln / Bonn –Bucureşti 3 zboruri/săptămână (Începând cu mai 2007)
Stuttgart – Bucureşti 3 zboruri/săptămână (Începând cu aprilie 2008)
Berlin – Bucureşti 2 zboruri/săptămână (Începând cu iunie 2008)
{mosloadposition user10}