şi numărului pasagerilor
Germanwings a încheiat anul 2007 cu valori record. Linia aeriană low-cost lider în Germania raportează pe 2007 atât creşterea cifrei de afaceri cât şi a numărului pasagerilor. Compania aeriană a atins pragul de 8 milioane de pasageri, servind astfel 12,5 % mai mulţi călători decât în anul 2006 (când a înregistrat 7,1 milionane pasageri). În ceea ce priveşte cifra de afaceri Germanwings, aceasta s-a ridicat la 630 milioane de euro, cu 12,7% mai mult decât în anul precedent. “Anul 2007 a reprezentat o provocare pentru companiile low-cost, pe care am trecut-o cu brio. Germanwings şi-a propus şi a reuşit să atingă standarde ridicate în anul care tocmai s-a încheiat.” a declarat Thomas Winkelmann, purtător de cuvânt Germanwings. Factorul succesului Germanwings, conform lui Thomas Winkelmann, îl constituie poziţionarea distinctă a companiei.
“Suntem lider între companiile aeriene No Frills in ceea ce priveste calitatea serviciilor oferite. Pasagerii noştri ştiu că noi le oferim un raport optim preţ-calitate.”, a adăugat Winkelmann.
Germanwings şi-a surprins clienţii în 2007 cu o ofensivă a calităţii şi inovaţiei : introducerea transportului Rail & Fly la zborurile internaţionale Germanwings , continua îmbunătăţire a programului “Boomerang Club” pentru pasagerii care călătoresc în interes de afaceri şi s-au înscris în acest program, mutarea în terminale atractive din aeroporturile cheie, introducerea legăturilor de zbor sub denumirea “Smart Connect” şi oferta Internet-Check-In valabilă în Germania; acestea sunt numai câteva dintre noutăţile introduse de companie pe 2007.
Inaintea Crăciunului, Germanwings s-a bucurat de o prezenţă online foarte bună, astfel că oferta companiei a beneficiat de o vizibilitate crescută. Noile servicii incluse în oferta companiei sunt „Calendarul de discount-uri” sau “Blind Booking“ („ruleta” pentru rezervări, cu ajutorul căreia clientul poate rezerva biletul la un preţ fix şi află imediat după confirmarea rezervării care este destinaţia).
Thomas Winkelmann : “Suntem singura linie aeriana din Europa, pe segmentul nostru, care a reuşit să înregistreze o creştere a venitului mediu per client. La Germanwings clientul beneficiază de calitatea pe care o aşteaptă.”
{mosloadposition user10}