Domnul George Cojocaru, Preşedinte-Director General al ROMEXPO a participat la Istanbul, în zilele de 15 şi 16 martie la şedinţa Consiliului de conducere UFI (Asociaţia Mondială a Organizatorilor de Târguri) care reuneşte 4.500 de expoziţii din 76 de ţări de pe 6 continente.
La această şedinţă au fost dezbătute şi aprobate o serie de materiale legate de conducerea organizaţiei, dar şi în ceea ce priveşte necesitatea şi realizarea unui sistem transparent în domeniul statisticilor din industria târgurilor, a cercetării şi a educaţiei lucrătorilor din această industrie, dar şi a expozanţilor.
În acest context, reprezentantul ROMEXPO a sugerat şi s-a căzut de acord asupra intensificării activităţii de audit statistic, mai ales pentru manifestările noi. ROMEXPO a informat că în România se va lansa, la Bucureşti, un curs online în colaborare cu Universitatea SPIRU HARET: “Dezvoltarea strategică prin târguri şi expoziţii”.
ROMEXPO a sprijinit demersurile MOLDEXPO din Chişinău de a deveni membru UFI.
Consiliul de conducere UFI a fost informat cu evoluţia pregătirii Congresului anual care va avea loc în octombrie la Paris.
A fost aprobată certificarea a 30 de noi manifestări expoziţionale din 12 ţări.
Tot la Istanbul, a avut loc şi şedinţa Comitetului UFI pentru Europa unde George Cojocaru deţine funcţia de vicepreşedinte. Principala temă a fost dezbaterea evoluţiei industriei târgurilor în Uniunea Europeană. Preşedintele – director general ROMEXPO a iniţiat ideea lansării unor evenimente anuale orientate spre îmbunătăţirea relaţiilor dintre organizatorii de târguri şi autorităţile locale, respectiv conştientizarea acestora din urmă în ce priveşte beneficiile pe care le generează expoziţiile în diversele comunităţi locale şi necesitatea ca autorităţile să sprijine efectiv eforturile expozanţilor.
Bucuresti, 16.3.2007
{mosloadposition user10}