VMLY&R COMMERCE devine noua agenție de end-to-end Creative Commerce a grupului WPP
WPP anunță lansarea VMLY&R COMMERCE, o nouă companie de end-to-end Creative Commerce ce îmbină talentul și dimensiunea a două companii de succes la nivel global. VMLY&R COMMERCE va funcționa ca o companie distinctă în cadrul rețelei globale VMLY&R.
Geometry și VMLY&R, ambele agenții WPP, vor aduce împreună capabilitățile de commerce pentru a oferi o expertiză globală clienților într-o perioadă fără precedent în dezvoltarea segmentului de e-commerce. VMLY&R COMMERCE va fi condusă de Beth Ann Kaminkow, actuala CEO Geometry, care va ocupa poziția de Global Chief Executive Officer.
VMLY&R COMMERCE va ocupa un loc central în oferta rețelei VMLY&R de brand și experiența dedicată consumatorilor. Va susține creșterea brandurilor prin unificarea strategiilor clienților în jurul segmentului commerce pentru a crea atât brand equity cât și conversie.
Beth Ann Kaminkow declară: “Experiențele consumatorilor de azi au ca punct central segmentul de commerce, iar acest lucru este extrem de important pentru deciziile de marketing și media ale clienților noștri. Pandemia a accelerat apariția de noi comportamente de consum și așteptări, iar comerțul devine rapid următorul canal pentru cele mai creative experiențe și modalități de implicare a consumatorului. Odată cu lansarea VMLY&R COMMERCE, le putem oferi acum clienților creative commerce la scară mare, valorificare de statistici și tehnologie pentru a crește branduri și a vinde produse pe toate canalele.”
Geometry a demonstrat că este un partener esențial în susținerea clienților pe segmentul de new commerce. VMLY&R a beneficiat de o expansiune substanțială în privința experienței consumatorilor, extinzând businessul de e-commerce cu clienții parteneri.
VMLY&R COMMERCE va alinia aceste două superputeri în industrie pentru a crea cea mai bună ofertă de end-to-end pentru clienți. Această asociere va influența capabilitățile Geometry și VMLY&R care împreună au mai mult de 11.000 de angajați în 80 de țări din lume.
VMLY&R COMMERCE va utiliza platforma proprie Living CommerceTM pentru a oferi consultanță strategică de commerce, dezvoltare și activare în disciplinele ca cele de retail, design, experiențial și inovație.
Living CommerceTM facilitează înțelegerea a cum, unde și de ce oamenii cumpără, cu scopul de a oferi soluții creative de impact bazate pe înțelegerea psihologiei consumatorilor în spațiul comercial.
“Sunt încântat să lucrez cu Beth Ann la extinderea ofertei noastre colective de commerce prin intermediul VMLY&R COMMERCE, a spus Jon Cook, CEO Global VMLY&R. Am lucrat îndeaproape pentru mulți clienți și este clar că avem o viziune comună și o convingere puternică referitoare la rolul pe care comerțul îl joacă în parcursul consumatorului și în crearea de branduri conectate. Important este că avem amândoi o pasiune în conducerea businessurilor cu focus pe cultură – atât intern cât și cu clienții parteneri, ceea ce este esențial într-o companie de viitor”.
Mark Read, CEO WPP a declarat: “2020 a fost martorul unei creșteri explozive în e-commerce, având în vedere că brandurile s-au adaptat unei noi realități. Această nouă companie va oferi creativitate de excepție, expertiză globală pe segmentul de commerce, statistici sofisticate și capabilități tehnologice care vor ajuta brandurile să evolueze într-o lume omni-channel. Vine, de asemenea, în întâmpinarea nevoii clienților de a primi oferte simple, integrate de la partenerii lor de servicii de marketing.”
VMLY&R COMMERCE va deveni complet operațională începând cu 1 ianuarie 2021, iar integrarea echipelor din agenții și a bunurilor va continua pe tot parcursul anului 2021.