Geometry Global, agenția de publicitate prezentă în 56 de piețe din lume, lansează o nouă identitate de brand care reflectă transformările parcurse din 2013 și până în prezent.
“În ultimii 5 ani au avut loc multe schimbări. Lumea în care trăim a devenit mai digitalizată, iar brandurile acordă mai multă atenție opatimizării vânzărilor pe o piață omni-channel”, a declarat Steve Harding, Global CEO. “Geometry a evoluat astfel încât să satisfacă aceste nevoi, iar noua identitate reflectă această evoluție. Pune în evidență faptul că suntem o agenție modernă, omni-channel – o companie modernă, cu încredere în viitor.”
Noua identitate a fost creată in-house de către echipa Geometry din Hamburg. Aceasta cuprinde un nou logo, o paletă vibrantă de culori și simboluri care reprezintă diversele discipline și arii de expertiză ale agenției. Un nou website va fi lansat în lunile următoare.
Jon Hamm, Global Chief Creative Officer declară: “Noul look reflectă încrederea noastră și înglobează frumusețea formelor geometrice. Am evoluat de la reprezentarea rigidă a trecutului la o identitate mai fluidă și organică, mult mai reprezentativă pentru viitor.”