Geometry Global Bucharest și Opel România spun povestea unui moment important din viața oricărui cuplu, printr-o experiență de test-drive specială.
Există un moment în viața oricărui cuplu în care apare nevoia unei mașini noi – cel în care cei doi află că vor deveni părinți pentru prima dată. Însă cum alegi o mașină de familie atunci când nu ai condus niciodată cu un bebeluș pe bancheta din spate? Experiența de a conduce cu “a baby on board” nu poate fi nici povestită, nici intuită – ea trebuie trăită.
Pe un circuit presărat cu provocări din viața reală, cu câte o păpușă care simulează nevoile unui bebeluș adevărat, mai multe cupluri au testat nu doar noul model Opel Crossland X, ci și viața de familie pe patru roți.
,,Segmentul SUV din care face parte Crossland X este unul în creștere, iar fiecare model din această categorie vine cu propria lui poveste. În acest context vrem să ne diferențiem și din punct de vedere al comunicării, iar abordarea optimistă dată de poziționarea produsului – It’s a good life – ne-a permis să integrăm această activare într-o etapă specială a vieții: aceea în care ne pregătim să devenim părinți. Noul Crossland X înseamnă ergonomie, siguranță, eficiență și confort, esențiale pentru o mașina family friendly, completate de un stil inconfundabil”, declară Sorin Marian Dicu, Marketing Manager Opel România.
,,Opel a fost dintotdeauna un brand relevant pentru familii. Onest, aproape de realitatea lor, fără promisiuni în vânt. Așa că ne-am gândit și noi să privim familiile și nevoile lor dintr-un alt unghi. Am “parcat” puțin slide-ul care definea target-ul din perspectiva vârstei și a veniturilor, și ne-am uitat la ce au majoritatea familiilor în comun: momentul în care așteaptă primul lor copil și caută să-și schimbe mașina. Iar noul Crossland X este foarte potrivit pentru a le arăta ‘a little glimpse from the future’. Câteva cupluri, cinci păpuși plângăcioase controlate de la distanța și probe în funcție de “personalitatea” fiecăreia.
Și, ca să fim sinceri până la capăt, atât noi cât și viitorii părinți, am înțeles că deși mașina este pregătită din toate punctele de vedere pentru a face față oricărei provocări, în viața reală nici butonul consolei centrale, cu copil desenat pe el, nici spațiul din spate, măsuța pliabilă sau chiar un concierge gata să te ajute cu aproape orice problemă – nu te vor priva de urletele inevitabile ale copilului care pur și simplu nu mai are chef, ci doar iți vor face viața mai ușoară.
PS: Un moment memorabil a fost atunci când operatorul “OnStar” se chinuia să cânte Twinkle Twinkle încercând să potolească haosul din mașina”, declară Mihai Fetcu, Creative Director, Geometry Global Bucharest
Echipa Agentie:
Simona Costea – Client Service Director
Luiza Dumitras – Account Director
Razvan Bodea – Account Manager
Mihai Fetcu – Creative Director
Maria Nagy – Senior Copywriter
Dan Costea – Senior Art Director
Dorina Sandu – DTP
Ionut Iacobache – Production Manager
Bogdan Teodorescu – Head of Digital
Alexandra Carlsson – Social Media Strategist
Codrin Badescu – Jr. Social Media Strategist