GENESYS Systems, furnizor de aplicații software de business, a obţinut recent competenţa Customer Relationship Management pentru soluţia Microsoft Dynamics CRM. GENESYS Systems este partener Microsoft GOLD, cel mai înalt nivel de certificare acordat partenerilor Microsoft.
Având în vedere noua politică de parteneriat a companiei Microsoft, prin care se solicită noi certificări şi competenţe, GENESYS Systems a continuat procesul de instruire a echipei sale, în paralel cu atragerea de noi clienţi şi referinţe, obţinând astfel competenţa Customer Relationship Management, urmând ca în curând să îşi îmbogăţească portofoliul cu alte competenţe şi certificări menite să sporească valoarea companiei pe piaţa IT&C din România.
„Competenţa Microsoft Customer Relationship Management ne permite să implementăm soluţii de tip CRM cu care acoperim toate cerinţele de business specifice ale companiilor din România. GENESYS Systems are o echipă puternică de consultanţă şi implementare, formată din persoane specializate în analiza, implementarea şi mentenanţa soluţiilor de management a relaţiilor cu clienţii bazate pe platforma Microsoft Dynamics CRM. Proiectele de implementare Microsoft Dynamics CRM, finalizate cu succes de GENESYS Systems în diverse verticale şi industrii, ne permit să abordăm cu profesionalism orice proiect de tip CRM, atât în zona organizaţiilor mici sau medii cât şi în sfera enterprise. Asistăm la o creştere spectaculoasă a cererii de proiecte de tip CRM, semn că organizaţiile au înţeles că în vremuri de recesiune economică loializarea clienţilor existenţi concomitent cu atragerea de noi clienţi reprezintă nu numai cheia supravieţuirii dar şi a dezvoltării susţinute pe termen lung” a declarat Andreea Mărăşescu, Director Executiv Business Unit Aplicaţii Software GENESYS Systems.
Pentru a deţine competenţa Customer Relationship Management, GENESYS Systems a obţinut certificări importante şi a implementat proiecte în companii din diverse verticale de activitate (Servicii, Distribuţie, IT&C).
„Microsoft Dynamics CRM poate adresa activităţi specifice fiecărei industrii şi este disponibil printr-o gamă largă de sisteme de licenţiere şi moduri de instalare. Fiind unul dintre primii parteneri care a abordat livrarea de CRM în regim de serviciu găzduit (Software as a Service) precum şi focusul acordat dezvoltării soluţiilor complexe, avem convingerea că GENESYS Systems va exploata resursele valoroase în activitatea viitoare” a declarat Ioana Pană – Microsoft Business Solution Lead, Microsoft România .
„Ne bucură faptul că GENESYS Systems a obţinut competenţa Customer Relationship Management. Prin acordarea acestei competenţe, Microsoft recunoaşte capacitatea echipei GENESYS Systems de a implementa proiecte complexe şi de calitate bazate pe Microsoft Dynamics CRM, care ajută companiile din România să îşi eficientizeze într-un timp foarte scurt procesele de vânzări, marketing şi relaţii cu clienţii”, a declarat Dan Vasile, Marketing Manager, Microsoft România.