Telespectatorii cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani, generaţia Millenials, din Statele Unite, au petrecut zilnic, în medie, două ore şi 45 de minute urmaring show-urile transmise la tv şi o ora şi 23 de minute folosind dispozitive ce se pot conecta la micul ecran (laptop-uri, smartphones, DVR etc), relevă un studiu Nielsen, care a luat în calcul cel de-al patrulea trimestru al anului 2015.
Dintre toţi reprezentanţii generaţiei Millenials, cei care urmăresc televizorul cel mai mult sunt familiştii: ei privesc emisiunile tv în jur de trei ore şi 16 minute zilnic.
Studiul Nielsen a împărţit generaţia Millenials în trei categorii: adulţi care încă mai locuiesc cu părinţii, adulţii care se întreţin singuri şi au o carieră şi, în sfârşit, adulţii care au o carieră şi şi-au întemeiat şi o familie. Aşa cum relevă şi graficul de mai jos, reprezentanţii generaţiei Millenials îşi petrec cel mai mult timp urmărind live programele TV.
De asemenea, studiul mai arată că adulţii care încă mai locuiesc cu părinţii au, în cea mai mare proporţie PC-uri, dar nu le prea folosesc, în schimb cei care locuiesc singuri şi au o carieră folosesc cu precădere tabletele şi smartphone-urile în egală măsură.