Generali România lansează #Reditude, noua campanie de publicitate care susține ambiția companiei de a deveni partener pe viață pentru clienții și distribuitorii săi. #Reditude este prima campanie care se derulează simultan, în tot Grupul Generali.
“Clienții noștri, pe lângă o calitate ireproșabilă a serviciilor, pun tot mai mult accent pe legătura emoțională pe care o au cu noi. Campania #Reditude este o ocazie în plus să arătăm tuturor care sunt atitudinea și spiritul specifice Generali și să facem încă un pas pentru a fi mai aproape de clienții noștri, indiferent de provocările prezentului”, a declarat Daniela Pene, Chief Commercial Officer, Generali România.
Povestea campaniei este construită în jurul sentimentelor de siguranță și apropiere, mai ales într-un context provocator din punct de vedere medical, când grija și empatia sunt esențiale.
Campania #Reditude se va derula în trei faze, prima fiind axată pe consultanții noștri și pe rolul lor fundamental în accesul la informații specializate. Astfel, spotul video ce însoțește această etapă îi are ca protagoniști pe colegii noștri Andreea, Lavinia, Elena, Alex și Gabriel, consultanți Generali care demonstrează în fiecare zi energia și pasiunea #Reditude.
A doua fază a campaniei, care va debuta în primăvara anului 2021, va fi dedicată brand-ului Generali, în timp ce a treia fază va evidenția produsele și elementele definitorii ale companiei. Mesajele vor fi diseminate printr-o varietate de canale online, social media, outdoor și alte platforme web.