Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Generali Romania lanseaza campania de comunicare a fuziunii:

“Generali si Ardaf „suna” bine impreuna”

· Ambele branduri sunt păstrate sub umbrela Generali Romania
· Conceptul creativ, ales pentru ilustrarea mesajelor este “Orchestra”
· După campanie, ambele branduri îşi vor urma propriul drum şi propria strategie de comunicare

Generali Romania, compania formată în urma fuziunii dintre Generali Asigurări şi Ardaf, lansează Campania de promovare şi susţinere a strategiei anunţate, o strategie multibrand, unică până în prezent în piaţa de asigurări.

Campania de comunicare este concentrată pe promovarea ambelor brand-uri Generali şi Ardaf, prin accentuarea calităţilor definitorii, dar şi complementare, ale acestora.

Conform studiilor de cercetare realizate înainte de fuziune, fiecare brand se bucură de apreciere în rândul clienţilor proprii. Generali este percepută de către client ca o companie cu o reputaţie solidă, câştigată prin experinţa şi puterea financiară a Grupului din care face parte, apreciată pentru calitatea superioară a serviciilor oferite şi pentru seriozitatea şi profesionalismul agenţilor de asigurare. În schimb, Ardaf este recunoscută şi recomandată de către clienţi pentru produsele de asigurare convenabile, atât din punct de vedere al preţurilor, cât şi din punct de vedere al flexibilităţii acestora, în funcţie de bugetul fiecărui client, dar şi uşor de găsit sau „la îndemână”, prin răspândirea vastă a punctelor de vânzare, la nivel teritorial.

„Datorită profilului socio-demografic diferit al clienţilor şi a faptului că ambele branduri se bucură de o reală apreciere din partea clienţilor proprii, decizia de a adopta o strategie multi-brand este una firească. Realizarea unei campanii care să promovoze ambele branduri, poate părea surprinzătoare însă, complementaritatea atributelor asociate celor două mărci ne-a determinat să alegem această strategie. Obiectivul nostru este de a promova punctele forte ale ambelor mărci care, acum, prin fuziune, se transferă de la un brand către celălalt”, a declarat Daniela Dimitriu, Director de Marketing şi Comunicare, la Generali Romania.

„Am decis să promovăm brand-urile şi nu compania, Generali Romania, pentru că vrem să transmitem consumatorilor mesajul că Generali şi Ardaf rămân prezente în piaţă. Le vor găsi în continuare acolo unde erau obişnuiţi să le întâlnească, vor lucra cu consultantul dorit şi vor cumpăra produsele de asigurare pe care ei le consideră avantajoase, de la brandul cunoscut lor”, a mai completat Daniela Dimitriu.

Ideea creativă care stă la baza conceptului Orchestra este una simplă: aşa cum instrumente muzicale din zone diferite se pot combina ideal pentru a creea o interpretare sau compoziţie de succes, tot aşa, Generali şi Ardaf, deşi definite de atribute diferite, împreună, se complează reciproc, pentru a aduce un plus de valoare clienţilor ambelor mărci.

„Am căutat să identificăm cel mai potrivit concept creativ care să poată mixa atributele fiecărui brand şi să transmită, în final, consumatorului ideea că toate aceste calităţi, puse una lângă alta nu sunt antagonice, ci se completează reciproc, în avantajul clientului”, a explicat conceptul campaniei de comunicare, Daniela Dimitriu.

Campania Orchestra, al carei mesaj principal este «Generali şi Ardaf “sună” bine împreună», se derulează pe o perioadă de 6 săptămâni, şi foloseşte ca şi canale principale de comunicare TV-ul şi outdoor-ul. Conceptul creativ aparţine Agenţiei de Publicitate CAP, selectată în urma pitch-ului organizat în primăvară. Strategia media, planning-ul şi buying-ul sunt asigurare de agenţia Media Direction.

La dezvoltarea campaniei au contribuit, din partea Generali Romania, Daniela Dimitriu – Director Marketing şi Comunicare şi Anca Ştefănescu: Brand Manager. Din partea CAP, Raluca Feher – Director de Creaţie, Arnold Estefan – Art Director, Cristina Purcărea – Client Service Director şi Ileana Botez, Account Manager.

Viitoarea strategie de comunicare a companiei se va concentra pe promovarea separată a celor două branduri. „Vom poziţiona şi comunica separat cele două mărci, prin dezvoltarea de produse şi oferte de asigurare care se potrivesc cel mai bine publicului ţintă al fiecărui brand”, a punctat Daniela Dimitriu.

Bucuresti, 20.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.