„Semnături importante în viaţa ta”
Conceptul campaniei este situat pe platforma semnăturilor importante din viaţa unui om, semnături care marchează o reuşită, un nou început, o evoluţie: primirea diplomei de absolvire, semnarea certificatului de căsătorie, achiziţia primului apartament. Spotul atrage atenţia asupra faptului că semnătura pentru pensia privată este la fel de importantă pentru siguranţa viitorului lor – cei care nu vor semna la un fond de pensii până la sfârşitul lunii decembrie vor fi distribuiţi aleatoriu unuia dintre administratorii autorizaţi, pierzând astfel oportunitatea de a lua o decizie clară şi personală asupra viitorului lor financiar. În plus, conceptul explică singurul gest pe care trebuie să-l faci pentru a adera la un fond de pensii, să semnezi, dar să semnezi alături de un partener de încredere.
Download reclama Generali Fond de Pensii
Producţia spotului a fost coordonată de Daniela Casapu – Generali Head of Marketing and Communication. Echipa Prospero a lucrat în colaborare cu regizorul Frederic Poitier, iar filmările au fost realizate în Bucureşti, în patru locaţii diferite, timp de două zile. “Campania de promovare a Fondului de Pensii Administrat Privat ARIPI se desfăşoară în aceeaşi linie cu toate celelalte campanii de comunicare realizate pentru brandul Generali, atât în România, cât şi în Europa Centrala şi de Est. “Leul înaripat”, care trimite la valorile de siguranţă şi orientare către client ale companiei noastre, ne-a adus anul trecut un binemeritat premiu, Euro Effie 2006, unul dintre cele mai importante premii europene din industria publicităţii. În plus, conform studiilor realizate la jumătatea acestui an, sloganul Generali este cel mai cunoscut dintre toate cele ale competitorilor locali, iar leul înaripat este, de asemenea, foarte bine cunoscut ca şi emblemă a companiei. În consecinţă, poziţionarea campaniei Generali Fond de Pensii tot sub umbrela “Sub aripile leului” este naturală şi firească.”
Generali Fond de Pensii îşi propune să atragă până în 16 ianuarie 2008 la Fondul de Pensii Administrat Privat – ARIPI aproximativ 12% din totalul participanţilor la Pilonul II de pensii, adică peste 300.000 de angajaţi cu vârsta cuprinsă între 18 şi 45 de ani.
Generali Fond de Pensii propune o politică investiţională care urmăreşte profitabilitatea pe termen lung. Astfel, compania va investi 45% din totalul activelor Fondului de Pensii Administrat Privat – ARIPI în instrumente cu grad ridicat de profitabilitate (instrumente cu grad de risc mai mare) – obligaţiuni, instrumente ale pieţei monetare, acţiuni listate, titluri de participare. Restul de 55% din valoarea activelor va fi investit în instrumente cu risc scăzut, precum titluri de stat emise de Ministerul Finanţelor Publice, de state membre UE sau din Spaţiul Economic European, titluri de stat şi alte valori mobiliare emise de state terţe, obligaţiuni şi alte valori mobiliare ale organismelor străine neguvernamentale.
„Reforma pensiilor private obligatorii este în mod special reforma tinerilor, caracterizaţi în general de un apetit mai ridicat pentru risc. Politica noastra investiţională s-a conturat ţinând cont tocmai de acest context”, a subliniat Ioan Vreme.
Generali Holding Vienna, membră a Generali Group, este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrală şi de Est care operează în 11 ţări: Austria, România, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Slovenia, Polonia, Croaţia, Serbia, Ucraina şi Bulgaria. În anul 2006, Generali Holding Vienna a înregistrat un nou record în privinţa primelor încasate, 3,4 mld. EUR, în creştere cu 16,5% faţă de anul precedent şi a încheiat anul cu un profit de 190 mil. EUR.
Generali Group este unul dintre cei mai puternici asiguratori la nivel mondial, cu o experienţă de 175 de ani în domeniul asigurărilor. Generali Group are 315 companii consolidate dintre care 126 de holdinguri financiare şi 113 societăţi de asigurare, peste 40 de milioane de clienţi în întreaga lume şi 66 000 de angajaţi.
În 2006, Generali Group a înregistrat o cifră de afaceri de 64,5 miliarde Euro şi un profit net de 2,4 miliarde Euro.
Alături de ţări precum China şi India, Generali Group priveşte ţările din Europa Centrală şi de Est ca pieţe strategice în creştere.
{mosloadposition user10}