· În plus, produsul oferă asiguraţilor şi acoperire pentru plata altor utilităţi
Generali Asigurări şi Vodafone au lansat în parteneriat, prin intermediul brokerului de asigurare Marsh România, o asigurare pentru plata facturii abonaţilor companiei de telefonie mobilă. Astfel, în schimbul unei prime lunare de 1 Euro pentru o asigurare Standard sau 2 Euro pentru pachetul Premium, plata facturii de telefon sau a altor utilităţi nu mai reprezintă o problemă în cazul unui eveniment nedorit.
Pentru doar 1 Euro/lună în plus la abonament, Generali Asigurări preia plata facturii clientului în cazul pierderii involuntare a locului de muncă sau al incapacităţii temporare de muncă din orice cauză. În condiţii de invaliditate permanentă totală a abonatului, asigurătorul plăteşte facturile restante şi penalităţile aferente, în limita a 1.000 Euro. În plus, produsul are şi o componentă de protecţie inclusă, funcţionând şi ca o asigurare de viaţă.
Pachetul Premium, cu o primă de asigurare de 2 Euro/lună, oferă posibilitatea preluării facturilor pentru alte utilităţi, despăgubiri în valoare de 1.000 Euro în caz de invaliditate permanentă totală şi protecţie financiară pentru membrii familiei, respectiv despăgubiri de 1.000 Euro în caz de deces al asiguratului, survenit accidental sau din orice altă cauză.
“Trăim într-un perioadă marcată de incertitudini. Dacă veniturile ţi se reduc brusc şi radical, trebuie să fii capabil să-ţi reorganizezi rapid bugetul şi cheltuielile, astfel încât să îţi poţi acoperi datoriile. Accesul la telefonie mobilă şi comunicare de date sunt astăzi vitale pentru oricine şi ar trebui să ne preocupăm pentru a avea, în orice situaţie, sursa pentru plata acestor utilităţi”, a declarat Ovidiu Racoveanu, Director Asigurări de Viaţă Generali Asigurări. “Prin acest produs ne adresăm persoanelor prevăzătoare care încearcă să reducă la minimum riscurile financiare. Investiţia este foarte redusă, în schimb beneficiile sunt atractive. Sumele maxime asigurate sunt acoperitoare, iar perioada de asigurare este suficient de extinsă pentru a le permite abonaţilor şi familiei acestora o redresare financiară rapidă”, a completat Racoveanu.
“În contextul economic actual, Vodafone a dezvoltat un serviciu care susţine clienţii în vederea depăşirii situaţiilor neprevăzute. Astfel, în cazul unor schimbări neaşteptate, cu noua asigurare Vodafone plata facturii rămâne acoperită. Am ales să oferim acest serviciu în parteneriat cu Generali Asigurări şi Marsh România, care vor răspunde cu profesionalism şi rapiditate solicitărilor clienţilor noştri“, a spus Cătălin Becic, Director, Consumer Marketing, Vodafone România.
“Riscurile specifice perioadei economice prin care trecem ne-au condus la concluzia că această asigurare este utilă atât clienţilor Vodafone, cât şi companiei. Am reuşit să creăm, împreună cu partenerii noştri Vodafone şi Generali, un produs de asigurare unic şi personalizat pe piaţa din România prin beneficiile oferite. Pe lângă avantajul principal, care este acoperirea facturii restante a clientului Vodafone şi care este plătită de către Generali la momentul producerii evenimentului asigurat, există şi alte beneficii, cum ar fi ajutorul financiar pentru familie în cazul unui deces sau suportul oferit clientului în caz de şomaj”, a explicat Cristian Fugaciu, Director General al Marsh România.
Sistemul de plată a primei de asigurare este simplu şi prevede includerea costurilor lunare în factura de telefonie.