· La Generali, părinţii au un tarif special la poliţele RCA şi, în plus, pot câştiga o excursie la Disneyland Paris pentru toată familia
· Generali Asigurări relansează site-ul www.generali.ro şi îşi intensifică prezenţa în social media
Generali Asigurări a dat startul campaniei de iarnă „RCA pentru părinţi”. Compania derulează singura campanie RCA de pe piaţă care îi vizează în mod particular pe părinţi şi care aduce beneficii atât pentru aceştia, cât şi pentru copii. Astfel, toţi proprietarii auto care au cel puţin un copil minor beneficiază de tarife speciale, la care se adaugă reduceri de până la 25% la încheierea unei poliţe RCA, în perioada decembrie 2010-februarie 2011. În plus, părinţii care încheie asigurări RCA în perioada campaniei au şansa de a câştiga marele premiu, o vacanţă la Disneyland Paris pentru toată familia.
„Campania de comunicare RCA pe care o derulăm în această perioadă aduce două elemente de noutate: tarifele speciale oferite unui segment căruia Generali i-a acordat întotdeauna atenţie atunci când a creat produsele de asigurări auto, părinţii, şi conceptul creativ care susţine campania „RCA pentru părinţi”. În timp ce alţi asiguratori oferă beneficii doar adulţilor, Generali vine cu un vizual şi o comunicare „copilăroase”, cu cadouri pentru copii, la încheierea poliţei RCA la Generali, dar şi cu un premiu pentru întreaga familie, o excursie la Disneyland Paris. Am ales această modalitate de comunicare tocmai pentru a atrage atenţia asupra ofertei Generali şi a-i determina pe cât mai mulţi părinţi să solicite preţul pentru RCA şi de la Generali”, a declarat Daniela Dimitriu, Head of Marketing and PR Generali Asigurări.
Promovarea se va derula preponderent în mediul online, dar va cuprinde şi componentele de BTL, outdoor şi PR.
„Investim în mediul online pentru că ne permite măsurarea rezultatelor şi segmentarea targetului, ne acordă libertate maximă de mişcare şi face posibilă o optimizare în timp real a activităţilor. De asemenea, spaţiul virtual ne facilitează întâlnirea cu clienţii noştri, în timp ce aceştia caută informaţii, cer sfaturi şi schimbă opinii cu alte persoane care au interese similare. Unde sunt ei trebuie să fim şi noi”, a explicat Daniela Dimitriu.
Campania „RCA pentru părinţi” este semnată de Concepto (concept creativ), Infinit Solutions (constructie şi mentenanţă platformă online), Media Directions şi AdEvolution (media strategy&buying).
Odată cu oferta de iarnă RCA, Generali Asigurări relansează site-ul www.generali.ro. Dincolo de aspectul atractiv şi prietenos, noua platformă propune o interfaţă uşor de navigat şi un grad ridicat de interactivitate.
„Demararea campaniei de iarnă RCA este un moment optim pentru relansarea www.generali.ro. Am dorit să aducem elemente noi şi diferenţiatoare în zona de asigurări, o interfaţă uşor de navigat şi un grad sporit de interactivitate pentru utilizatori, clienţi actuali sau potenţiali. Credem cu tărie că versiunea mai proaspătă a site-ului nostru va fi o piesă esenţială în campania integrată de marketing online pentru oferta „RCA pentru părinţi”, dar şi pentru campaniile viitoare pe care le vom derula. De asemenea, un element strategic va fi intensificarea prezenţei noastre în social media, iar în viitorul apropiat vom demara aplicaţii unice pentru industria asigurărilor din România”, a completat Daniela Dimitriu.