Generali Asigurări a înregistrat în anul 2008 rezultate foarte bune pe segmentul asigurărilor de viaţă, totalizând un volum de prime brute subscrise de 85,4 milioane RON, cu 40% mai mult comparativ cu 2007. Per ansamblu, compania a crescut anul trecut cu 9% faţă de anul precedent, cumulând vânzări totale de 417,5 milioane RON. Şi asigurările generale au continuat tendinţa de evoluţie, volumul de prime brute subscrise fiind de 332,1 milioane RON, cu 3% mai mult comparativ cu 2007.
În cadrul asigurărilor de viaţă, asigurările unit-linked au avut o creştere de 201% (15,4 milioane RON). Asigurările individuale îşi păstrează ponderea în totalul portofoliului, cu un procent de 86%, restul fiind reprezentate de asigurările de grup.
La asigurările generale, creşteri semnificative au înregistrat următoarele linii de business: asigurările de locuinţe (+28%), asigurările de incendiu şi calamităţi (+25%), asigurările de răspundere civilă generală (+19%), asigurările agricole (+11%) şi asigurările RCA (+8%).
„Anul trecut am reuşit să ne îmbunătăţim considerabil rata daunalităţii şi să impunem o practică de subscriere prudenta la nivelul companiei, pe toate categoriile de produse de asigurare. Preferăm să avem o afacere sănătoasă decât să alergăm după cota de piaţă. Stagnarea pe CASCO se explică prin decizia noastră de a menţine franşiza pe toate canalele de distribuţie, dar şi prin scăderea parcului naţional auto, simţită în mod special în a doua parte a anului”, a declarat Marie Kovářová, Preşedinte şi Director General al Generali Asigurări.
„Pentru 2009 ne vom concentra atenţia în mod special asupra asigurărilor de viaţă şi segmentelor non-auto, non-life retail şi non-life corporate, întrucât considerăm că acestea sunt categoriile cu cel mai mare potenţial de dezvoltare în contextul de piaţă actual. Ne dorim însă o creştere a volumului de prime brute subscrise pe toate categoriile de produse. Mizăm pe calitatea înaltă a serviciilor noastre, puterea brandului Generali, prezenţa bună pe segmentul corporate, precum şi pe reţeaua extinsă de parteneri şi pe echipa de angajaţi profesionişti”, a adăugat Kovářová.
Volumul de prime subscrise s-a realizat în 2008 prin intermediul tuturor canalelor de vânzare, Direcţia Centrală, Sucursala Bucureşti, cele 90 de agenţii teritoriale şi puncte de lucru, brokeri, bănci partenere.
{mosloadposition user10}