Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Generali Asigurari a obtinut, in primul trimestru, o crestere de 13%

pe segmentul de asigurari de viata

· Asigurările de viaţă de grup au evoluat cu peste 20%
· Cel mai echilibrat portofoliu de asigurări compozit din întreaga piaţă

În perioada ianuarie-martie 2011, compania Generali Asigurări a obţinut o creştere de 13% pe segmentul de asigurări de viaţă, ajungând la un volum de prime brute subscrise de 23,7 milioane lei. O evoluţie bună, de peste 20%, a fost înregistrată pe segmentul de asigurări de viaţă de grup, urmat de asigurările individuale tradiţionale (+5%). 

Rezultatele înregistrate de companie pe segmentul de viaţă au condus la creşterea semnificativă a ponderii acestora în portofoliu până la 25%, cu 7 puncte procentuale mai mult faţă de primul trimestru al anului 2010.

„Creşterea de două cifre obţinută pe segmentul de asigurări de viaţă validează strategia Generali, care prevede lansarea de noi produse, adaptate condiţiilor economice şi cerinţelor clienţilor, îmbunătăţirea permanentă a produselor existente în portofoliu prin adăugarea de clauze suplimentare şi menţinerea unor standarde ridicate ale serviciilor acordate asiguraţilor. Totodată, în primul trimestru am făcut paşi importanţi pentru dezvoltarea segmentului de bancassurance, am pus accent pe promovarea asigurărilor de viaţă de grup şi în teritoriu, prin intermediul forţei proprii de vânzare, şi am continuat programele de retenţie a portofoliului de clienţi”, a declarat Marie Kovářová, Director General Generali Asigurări.

Per ansamblu, compania a obţinut în primul trimestru al anului 2011 un volum total de prime brute subscrise de 96,6 milioane lei, cu 15,6% mai mic în comparaţie cu perioada similară a anului precedent. Rezultatul general a fost afectat de reducerea subscrierilor pe segmentul auto, care a influenţat semnificativ sectorul de asigurări generale. Volumul de prime brute subscrise la asigurările generale s-a situat la nivelul de 73 de milioane de lei.

„Decizia de a nu intra în războiul preţurilor pe segmentul de asigurări auto şi de a păstra o tarifare corectă, personalizată în funcţie de profilul clientului, face parte din strategia noastră de a menţine o companie sănătoasă şi profitabilă, cu premise bune de dezvoltare pe termen lung în România. Suntem una dintre companiile cu cel mai echilibrat portofoliu din întreaga piaţă, dominată în prezent de asigurările auto. Acest lucru ne asigură stabilitatea financiară, care ne permite să oferim asiguraţilor noştri servicii de calitate”, a explicat Marie Kovářová.

Chiar dacă per ansamblu segmentul de asigurări generale a scazut, exclusiv din cauza sectorului auto, compania a înregistrat creşteri de două cifre pe alte linii de business non-auto, precum: asigurări de călătorie în străinătate (+42,5%), asigurări de locuinţă (+41%), asigurări de răspundere profesională (+31,1%), transport (+26,4%) şi asigurări de daune la proprietăţi (+14,9%).

„Strategia viitoare de business prevede analiza continuă a evoluţiei pieţei şi a cererii clienţilor pentru toate categoriile de produse. În 2011 ne vom concentra pe segmentele care ne pot asigura o dezvoltare sigură şi sănătoasă, cum sunt asigurările de viaţă, cele de locuinţă sau de călătorii. În ceea ce priveşte politica pe care o vom adopta pentru dezvoltarea asigurărilor auto, cu siguranţă nu vom neglija acest segment de business, care are încă ponderea majoră în portofoliul nostru. Vom continua să venim cu oferte atractive, tarife preferenţiale şi servicii suplimentare pentru şoferii responsabili, conform criteriilor noastre de segmentare. Un prim pas a fost deja făcut în acest prim trimestru, prin lansarea pachetului de asigurări auto Casco şi RCA – AutoComplet – care se vinde la un preţ avantajos faţă de achiziţionarea separată a celor două produse. Impactul asupra clienţilor este pozitiv, efectul văzându-se deja în creşterea volumului de vânzări, începând din luna martie”, a completat Marie Kovářová.

Bucuresti, 16.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.