Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Generali – 15 ani de activitate in Romania moderna

Anul acesta, compania Generali Asigurări, ocupantă a poziţiei a 8-a în topul primilor asigurători, împlineşte 15 ani de activitate pe piaţa asigurărilor din România modernă. În conformitate cu tendinţa anuală de evoluţie constantă şi sigură, Generali Asigurări şi-a planificat pentru anul în curs o creştere de 19% a volumului de prime brute subscrise comparativ cu anul precedent, până la valoarea de 455 mil. lei. Strategia companiei vizează dezvoltarea pe toate liniile de asigurare, dar în special pe cea a asigurărilor de viaţă, precum şi intrarea companiei nou înfiinţate, Generali Fond de Pensii, pe piaţa pensiilor facultative (Pilonul III). „De la revenirea în România, în anul 1993, Generali Asigurări a parcurs an de an o traiectorie ascendentă, înregistrând creşteri atât în privinţa numărului de angajaţi, a agenţiilor şi a produselor, cât şi a volumului de prime brute subscrise. Toate acestea au condus astăzi la situarea companiei pe locul 8 în topul primilor asigurători, din cele 43 de societăţi active pe piaţă”, a declarat Tudor Moldovan, Director General Generali Asigurări.

„Evoluţia Generali Asigurări se încadreaza în strategia dezvoltată de Grup de-a lungul timpului la nivel internaţional, şi anume dezvoltarea sigură, eficientă şi profitabilă pe termen lung. Sunt principii fundamentale pentru o evoluţie sigură în domeniului asigurărilor, un domeniu greu încercat la nivel mondial în ultimul timp. Faptul că Grupul Generali este unul dintre puţinele grupuri financiare care nu au fost puternic afectate de crizele financiare dezvoltate la nivel global arată că strategia Generali funcţionează”, a completat Moldovan.

Principalul motor de creştere pentru Generali, în acest an, îl vor constitui asigurările de viaţă, pentru care se estimează o creştere de 49% (90,5 mil. lei). În paralel, compania urmăreşte îmbunătăţirea profitabilităţii pe segmentul asigurărilor non-viaţă, dezvoltarea sistematică a reţelei teritoriale şi, în mod special, implicarea continuă în crearea unei culturi sănătoase a pieţei asigurărilor în România.

„Strategia pentru 2008 se încadrează în strategia generală pentru următorii cinci ani (2008-2012), prin care se urmăreşte o creştere profitabilă, impulsionarea segmentului asigurărilor de viaţă şi participarea la crearea unei culturi a asigurărilor în România. Vrem să ne consolidăm poziţia de asigurător eficient atât pe segmentul de retail, cât şi pe cel corporate, şi să devenim unul din cei mai importanţi jucători pe piaţa asigurărilor de viaţă”, a explicat Tudor Moldovan. „În plus, Grupul Generali intenţionează intrarea pe piaţa pensiilor facultative (Pilonul III), ca urmare directă a succesului înregistrat în cadrul campaniei pentru pilonul II”, a adăugat Moldovan.

Ø Generali – 15 ani de dezvoltare sănătoasă

Dacă la finele anului 1993 Generali încheia aproximativ 8.000 de contracte, vânzând doar asigurări generale, în 2007 compania a înregistrat un număr de peste 350.000 de contracte, oferind un portofoliu complex de produse, din care fac parte atât asigurări pentru persoane fizice (viaţă – unit-linked, sănătate, accidente, RCA, CASCO, asistenţă rutieră – Asist Plus Extra, locuinţă, vacanţe şi călătorii în străinătate, răspundere civilă, agricole etc.), cât şi asigurări adresate persoanelor juridice (asigurarea de daune materiale pentru IMM, pentru angajaţi, birouri şi cabinete profesionale, activităţi comerciale şi industriale, asigurări tehnice, auto, răspundere civilă, transport şi agricole).

În timp ce în anul 1993 Generali avea 8 angajaţi, în 2007 echipa număra 360 de angajaţi. În ceea ce priveşte numărul de agenţii, ele au evoluat de la una în 1993 la 11 în 1994, ajungând la 84 la sfârşitul anului 2007.

Anul trecut a fost foarte important pentru activitatea Grupului Generali în România. Participarea la Pilonul II de pensii, prin administratorul Generali Fond de Pensii, s-a dovedit a fi de succes, compania reuşind să obţină locul 3 şi o cotă de piaţă de aproximativ 10%, fiind astfel una dintre puţinele companii care şi-au îndeplinit obiectivele anunţate la începutul lansării campaniei.
Ø Rezultate financiare – T1 2008

În perioada ianuarie-martie 2008, Generali Asigurări a realizat un volum total de prime brute subscrise de 108,2 mil. lei, cu 8,5% mai mult faţă de cel obţinut în aceeaşi perioadă în anul 2007 (99,7 mil. lei). Asigurările de viaţă au asigurat o creştere de 35,5% (20,2 mil. lei, faţă de 14,9 mil. lei în T1 2007), iar asigurările generale au crescut cu 3,7% (87,9 mil. lei, faţă de 84,7 mil. lei în T1 2007). Un procent de 77% din asigurările de viaţă subscrise provine din contractele individuale încheiate, iar restul de 23% este aferent asigurărilor de grup. Cele mai vândute tipuri de asigurări în primul trimestru au fost: Casco (50,54 mil. lei), Property (19,6 mil. lei), asigurările de viaţă individuale (14,1 mil. lei), RCA şi Carte Verde (12,8 mil. lei).

„Rezultatele obţinute în primul trimestru al anului curent sunt conform aşteptărilor. Nu am planificat o creştere mare pentru segmentul asigurărilor generale, pentru că strategia pentru anul acesta prevede, în principal, o creştere profitabilă, prin respectarea cu stricteţe a regulilor de subscriere a poliţelor de asigurare. De asemenea, ne-am asumat rolul de educare a pieţei, prin introducerea în premieră a asigurării CASCO cu franşiză, pe toate canalele de distribuţie, fără nicio excepţie”, a completat Tudor Moldovan.

Generali Asigurări este parte a grupului internaţional Generali, unul dintre cele mai vechi grupuri de asigurări din lume. Cu o întrerupere în perioada comunistă, compania este prezentă pe piaţa romanească începând cu anul 1835. Reţeaua teritorială a Generali Asigurări este compusă din 84 de agenţii şi puncte de lucru, iar portofoliul companiei include astăzi toate tipurile de asigurări.

Generali Group este unul din liderii sectorului de asigurări din întreaga lume, cu o experienţă de 176 de ani în domeniul asigurărilor. Generali Group are 344 companii consolidate, dintre care 126 de holdinguri financiare şi 113 societăţi de asigurare, peste 54 de milioane de clienţi în întreaga lume şi 66 000 de angajaţi.


Bucuresti, 28.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.