GEFCO revine în atenţia publicului cu o nouă campanie internaţională de publicitate online şi TV. Grupul are aceeaşi abordare ca şi în 2008, evidenţiindu-şi poziţia de creator de valoare pentru producători.
O campanie, două obiective pentru brandul GEFCO
– Menţinerea reputaţiei companiei prin intermediul clipului publicitar “Le Chef-d’œuvre” (Capodopera), care descrie brandul într-un mod creativ şi captivant. Un tablou al lanţului de aprovizionare GEFCO intră în Luvru, punând în umbră Mona Lisa! Acest scurt videoclip va fi difuzat pe canalele TV, precum şi pe website-urile principalelor publicaţii economice şi financiare timp de cinci săptămâni (în perioadele 19 septembrie – 2 octombrie şi 14 noiembrie – 4 decembrie 2011).
– Creşterea notorietăţii asupra domeniilor de expertiză ale companiei, prin intermediul a trei videoclipuri publicitare care încorporează codul vizual al site-ului www.gefco-business.net : "Le commando" (Comando-ul), "La livraison" (Livrarea), şi "Le secrete professionnel "(Secretul afacerilor). Aceste clipuri vor apărea pe toate website-urile în planul de media pentru anul 2011.
O prezenţă online puternică
Noua versiune a site-ului www.gefco-business.net, care este mai uşor de navigat şi mai bogată în conţinut decât cea precedentă, include cinci clipuri care se concentrează asupra problemelor majore cu care se confruntă clienţii industriali ai companiei GEFCO în afacerile lor.
Site-ul companiei, www.gefco.net, a fost de asemenea reînnoit. Acesta prezintă strategia grupului GEFCO, un jucător important în sectorul logisticii industriale, având o reputaţie pentru eficienţa şi practicile sale responsabile de business.
În acest an, compania GEFCO va fi prezentă, de asemenea, în reţeaua socială profesională LinkedIn cu bannere online şi o pagină de profil a companiei. GEFCO foloseşte această reţea pentru a viza în mod direct principalele sale obiective de comunicare, şi anume executivii de top ai marilor companii industriale, departamentele de aprovizionare şi logistică etc.
Acest plan publicitar, desfăşurat în 20 de ţări, va fi, totodată, primul de acest tip lansat de GEFCO în China, unde va rula pe Hexun, un important website economic şi financiar.