GEFCO România a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 42,3 mil. EUR, aproape de valoarea înregistrată în 2011, de 43,3 mil. EUR. 2012 a fost marcat de dezvoltare la nivel local, înregistrându-se creștere pe segmentul clienților non-grup administrat direct de GEFCO România. Profitul net înregistrat în 2012 a fost de 1,96 mil. EUR, reprezentând o rată de 4.64% din cifra de afaceri.
“Rezultatele înregistrate de GEFCO România în 2012 sunt satisfăcătoare, luând în considerare și factorii externi care au impact în activitatea noastră. Am reușit să ne dezvoltăm considerabil la nivel local prin continuarea colaborării cu clienții existenți și câștigarea altor 28 de clienți noi din diverse sectoare: auto, retail, industria maselor plastice și a lemnului sau FMCG. A fost un an mixt, cu un început în forță, urmat de o ușoară încetinire. Rezultatele noastre au fost influențate și de scăderea activității clienților Grupului GEFCO, în special în ceea ce privește comerțul cu Europa de Vest”, a declarat Christophe De Korver, Director general GEFCO România.
Cifra de afaceri a GEFCO România în 2012 a fost influențată de scăderile din segmentul clienților globali ai Grupului, incluzând Grupul PSA Peugeot-Citroen, și de către alți factori externi precum declinul vânzărilor de vehicule – vânzările autovehiculelor în România au înregistrat în 2012 o scădere de 23,7% comparativ cu 2011, afectând importurile și volumele produse de furnizorii auto.
Ca parte a strategiei sale, GEFCO România s-a axat pe susținerea clienților săi cu soluții de optimizare care să răspundă noilor condiții de piață create. Pe lângă extinderea bazei de clienți, GEFCO a menținut și dezvoltat parteneriatele îndelungate pe care le are pentru a asigura o eficiență și o creștere stabilă pentru ambele părți. “Sperăm să vedem în 2013 rezultatele eforturilor depuse în 2012.”, a adăugat Christophe De Korver.
Câteva dintre proiectele implementate de GEFCO România în 2012 au fost:
· Lansarea unui sistem de comunicații de tip track & trace pentru serviciile de grupaj și distribuție națională
· Dezvoltarea puternică în sectorul electrocasnicelor
· Debutul pe piața industriei aerospațiale
· Obținerea autorizației de comisionar vamal
Cu peste 18.000 camioane operate și peste 125.000 de vehicule finite transportate în 2012, GEFCO rămâne unul dintre operatorii logistici de top din România. În 2012, GEFCO și-a extins personalul, ajungând la peste 100 de angajați. GEFCO a primit, pentru al doilea an consecutiv, titlul de ”Cel mai eficient operator logistic din România” din partea presei de specialitate. Logistica vehiculelor finite a reprezentat o parte importantă a activității din decursul anului trecut, GEFCO România operând peste 30% din totalul autovehiculelor produse/ansamblate și importate în România.
Pentru 2013, GEFCO România își propune să își intensifice prezența în Constanța și alte zone puternic industrializate din țară, să implementeze soluții noi pentru piețe emergente precum Rusia sau Orientul Mijlociu și să dezvolte serviciile de Overseas oferite clienților.
{mosloadposition user9}